×
×

انتشار توسط موسسه فرهنگی هنری آوا خورشید

  • کد نوشته: 14992
  • شادروان موسوي
  • سه شنبه, ۲۹ام شهریور ۱۳۹۰
  • ۴ دیدگاه
  • فیلم کنسرت «کیهان کلهر ـ اردال ارزنجان» شامگاه ۲۷ شهریور ماه در محل فروشگاه بتهوون رونمایی شد

  • فیلم کنسرت «کیهان کلهر ـ اردال ارزنجان» شامگاه ۲۷ شهریور ماه در محل فروشگاه بتهوون رونمایی شد.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فروشگاه بتهوون روز گذشته شاهد حضور هنرمندان و علاقه‌مندانی بود که برای خریداری و تماشای دوباره بداهه‌نوازی کمانچه و بائلامای کیهان کلهر و اردال ارزنجان آمده بودند.

    آلبوم کنسرت کیهان کلهر و اردال ارزنجان که از سوی موسسه فرهنگی هنری آوا خورشید منتشر شده است، شامل تک‌نوازی بائلاما به شیوه شلپه توسط اردال ارزنجان و همچنین بداهه‌نوازی کمانچه و بائلاما بر اساس مقام‌های علوی و مقام‌های غرب ایران می‌شود.

    شهریور ماه سال گذشته کنسرت دونوازی کیهان کلهر و همتای ترکش، اردال ارزنجان در تالار وحدت برگزار شد.این دو هنرمند پیش از این نیز با همکاری یکدیگر آلبوم « تا بی‌کران دوردست» را منتشر و کنسرت‌های متعددی در اقصی نقاط جهان برپا کرده بودند،اما این برنامه اولین حضور ارزنجان در ایران محسوب می‌شد و حال آلبوم این کنسرت از سوی موسسه فرهنگی هنری آوا خورشید منتشر شده است.

    کلهر پیش از این در نشست خبری این کنسرت عنوان کرده بود:« در این اجرا، بداهه‌نوازی اهمیت زیادی دارد و ما براساس مقام‌های علوی ترکیه که تا حدود زیادی به مقام‌های موسیقی غرب ایران شباهت دارد، کار خواهیم کرد. آلبوم «تا بیکران دور دست» تجربه‌ای در همین راستاست و احتمالا کنسرت آتی ما شبیه به آن خواهد بود».

    در این آلبوم ،کیهان شادور به عنوان کارگردان هنری، محمد بحرانی :مجری طرح، محمد بیاتی:کارگردان تلویزیونی، امیر پوراسماعیلی:تدوین، اسدالله بیات، حسین غلامزاده و امیر خدایی: تصویربردار، حمیدرضا کلامی:تصویربردار پرتال، محمد جعفری:مستند پشت صحنه،علی بوستان:گرافیک،حسین مقدم:صدابردار، امید نیک‌بین:مسترینگ و علی بهرامی فرد:مدیر تولید هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=14992
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *