×
×

عاشقان را مرگ، جانی دیگر است

  • کد نوشته: 125392
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با درگذشت سلیم موذن زاده اردبیلی ذاکر و مداح اهل بیت پیام تسلیتی را منتشر کرد. فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با درگذشت ذاکر و مداح اهل بیت زنده یاد سلیم موذن زاده اردبیلی پیام تسلیتی را منتشر کرد. در […]

    عاشقان را مرگ، جانی دیگر است
  • فرزاد طالبی

    فرزاد طالبی

    مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با درگذشت سلیم موذن زاده اردبیلی ذاکر و مداح اهل بیت پیام تسلیتی را منتشر کرد.

    فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با درگذشت ذاکر و مداح اهل بیت زنده یاد سلیم موذن زاده اردبیلی پیام تسلیتی را منتشر کرد.

    در متن پیام تسلیت فرزاد طالبی آمده است:

    « عاشقان را مرگ، جانی دیگر است …

    صدای پر طنین استاد سلیم موذن زادۀ اردبیلی که بیش از هفت دهه به آستان بلند اهل بیت –علیهم السلام– عرض ارادت و دلدادگی می نمود، در سحرگاهی جاودانه شد و حنجره ای که وقف نشر شعائر الهی بود، دعوت خالق هستی را عاشقانه لبیک گفت.

    بی شک نوای توانمند، مصفا و مردمی این استاد، همچون زلال اذان اخوی معزز مرحومشان، به یمن معنویت و ارادت خالصانه، نسل های متمادی در گوش جان سوختگان مکتب سیدالشهدا(ع) می ماند و صمیمانه به دلهای مشتاق معرفت، شور و جلا می بخشد.

    از خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و غفران، و برای خاندان شریف موذن زاده اجر و شکیبایی مسئلت دارم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=125392
       
    برچسب ها فرزاد طالبی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *