×
×

مدیرکل دفتر موسیقی خبر داد:

  • کد نوشته: 124626
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی آرشیو ملی موسیقی ایران با همکاری موسسات و مجموعه های فعال حوزه موسیقی خبر داد.
    +اولین جشنواره «ساز و آواز ایرانی» با محوریت موسیقی کلاسیک ایرانی برگزار می شود

    مدیرکل دفتر موسیقی خبر داد:
  • فرزاد طالبی

    فرزاد طالبی

    مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی آرشیو ملی موسیقی ایران با همکاری موسسات و مجموعه های فعال حوزه موسیقی خبر داد.

    فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با اعلام این خبر گفت: تا پایان سال جاری مقدمات راه اندازی آرشیو ملی موسیقی ایران انجام می پذیرد. این مجموعه دربرگیرنده تمامی آرشیوهای دولتی، خصوصی در داخل و خارج از کشور است که از نظر من می تواند یکی از بهترین مجموعه ها برای پژوهشگران و محققان حوزه موسیقی باشد.

    وی ادامه داد: این کار به تنهایی توسط دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق نمی افتد و به طور حتم نهادها، مجموعه ها و موسسات خصوصی و دولتی در راه اندازی آن مشارکت ویژه خواهند داشت.

    مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به برگزاری اولین جشنواره «ساز و آواز ایرانی» با محوریت موسیقی کلاسیک ایرانی اشاره کرد و توضیح داد: اولین فستیوال موسیقی «ساز و آواز ایرانی» با محور موسیقی کلاسیک ایرانی با حضور گروه ها و هنرمندان فعال موسیقی در این حوزه آذر ماه امسال توسط بخش خصوصی برگزار می شود و تا آنجا که بنده می دانم مقدمات کار آماده شده و شورای سیاستگزاری جشنواره مشغول برنامه ریزی برای نحوه برگزاری رویداد هستند.

    طالبی در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر سرنوشت سند ملی موسیقی کشور که از آغاز به کار دولت یازدهم همچنان بی نتیجه مانده است، بیان کرد: سند ملی موسیقی کشور هم اکنون برای بررسی های بیشتر به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده که بهتر است اهالی رسانه از طریق این شورا پیگیر موضوع باشند؛ چرا که کارها در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=124626
       
    برچسب ها فرزاد طالبی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *