×
×

به آهنگسازی «شروین مهاجر»

  • کد نوشته: 98144
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۵ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «کهن کمان» با قطعات کمانچه و کمانچه آلتو و آهنگسازی و تکنوازی «شروین مهاجر» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +کاورهای آلبوم «کهن کمان» را در ادامه از «موسیقی ایرانیان» ببینید
    +دانلود قانونی این اثر
    +شهرام ناظری: روند حرکتی و هنری «شروین مهاجر» از نظر اخلاقی و تعهد به ساز تحسین انگیز و آلبوم «کهن کمان» قابل ستایش است

    به آهنگسازی «شروین مهاجر»
  • آلبوم کهن کمان

    آلبوم کهن کمان

    آلبوم موسیقی «کهن کمان» با قطعات کمانچه و کمانچه آلتو و آهنگسازی و تکنوازی «شروین مهاجر» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «کهن کمان» شامل هشت قطعه می باشد و توسط موسسه فرهنگی- هنری «آوای باربد» منتشر شده که «کوارتت مهرزاد»، «پس از تو»، «آواز اوج»، «غم انگیز»، «هلگرتن»، «رنگ و رنگ»، «افشار افغان» و «آوای مهاجر» قطعات این آلبوم هستند. همچنین «شروین مهاجر»، «آتنا اشتیاقی»، «وحید اسدالهی»، «همایون نصیری»، «زکریا یوسفی»، «مرتضی عابدی»، «همایون جهانشاهی»، «سیاوش روشن» و «مهدیه صفدری» در این آلبوم به نوازندگی و خوانندگی پرداخته اند.

    استاد «شهرام ناظری» در مراسم رونمایی «کهن کمان»، درباره این اثر چنین گفته است: «روند حرکتی و هنری «شروین مهاجر» از نظر اخلاقی و تعهد به ساز تحسین انگیز و آلبوم «کهن کمان» قابل ستایش است.»

    «شروین مهاجر» از سال ۱۳۷۴ نزد «اردشیر کامکار» به فراگیری کمانچه پرداخت. او در شفاف نوازی ادامه دهنده «اردشیر کامکار» است، از افتخارات او می توان به کسب عنوان «رتبه اول نوازندگی کمانچه» در جشنواره فجر، اجرا در نقاط مختلف دنیا نظیر «تئاتر دولاویل پاریس»، «کاخ سلطنتی نروژ» و در آلمان به همراه «ارکستر سمفونیک بوخوم» اشاره کرد. از جمله تألیفات مهاجر «نت نویسی و تدوین ۳۰ قطعه اثر اردشیر کامکار» و «متدلوژی کمانچه» می باشد، این هنرمند همچنین به صورت گروهی در «ارکستر فوژان» به رهبری «حمید دیبازر»، «ارکستر کمانچه» به سرپرستی «اردشیر کامکار»، «گروه مولوی»، «گروه عارف» به سرپرستی استاد «پرویز مشکاتیان»، «گروه کامکارها»، «گروه همساز» به سرپرستی «مسعود اشعاری»، «گروه اشتیاق» به خوانندگی «علیرضا قربانی» و «گروه رازو نیاز» فعالیت داشته است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «کهن کمان» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی تصویری آلبوم «چه آتش ها» را آنلاین ببینید و در صورت تمایل، پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    کاورهای آلبوم «کهن کمان» (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=98144
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *