×
×

با داوری شهبازیان، سریر، ملکی، خرم و شهرکی

  • کد نوشته: 97023
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۴ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • دومین بخش رقابتی جشنواره و جایزه «نوای خرم۲» با داوری. دکتر محمد سریر، فریدون شهبازیان، پری ملکی، رضا خرّم و بابک شهرکی در تالار رودکی تهران برگزار شد.
    +مراسم اختتامیه نیز با معرفی آثار بر‌تر و اهدا جوایز و با اجرای آثاری از استاد همایون خرم توسط ارکستر ملی مهر به رهبری ناصر ایزدی و تکنوازی ویولن بابک شهرکی جمعه شب ۲۵ دیماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود
    +عکسهای «موسیقی ایرانیان» از دومین بخش رقابتی جایزه «نوای خرم» را در ادامه مشاهده نمایید

    با داوری شهبازیان، سریر، ملکی، خرم و شهرکی
  • ۸۱۶۲۲۲۳۲۰_۱۱۴۲۲۲_۳۱۶۴۵۶۶۹۶۴۷۱۳۴۷۷۳۵۰دومین بخش رقابتی جشنواره و جایزه «نوای خرم۲» با داوری. دکتر محمد سریر، فریدون شهبازیان، پری ملکی، رضا خرّم و بابک شهرکی در تالار رودکی تهران برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، شرکت کنندگان در این بخش با ارایه آثار خود به صورت تکنوازی پیانو، تار و سه تار، ویولن، تمبک، آکاردیون، کمانچه هم نوازی چنگ و قانوت هم نوازی فلوت و پیانو و هم نوازی تار و تمبک، تمبک ویولن، سنتور پیانو، ویولن پیانو و هم خوانی و گروه نوازی به رقابت پرداختند.

    بیش از ۲۰۰ هنرمند و هنرجو از سن ۵ تا ۱۸ سال در این بخش از رقابت‌ها در قالب نماینده آموزشگاه‌های موسیقی و به صورت انفرادی و گروهی آثار گوش‌نواز خود را در حضور هنرمندان و موسیقی‌دانان و حضار بر روی صحنه بردند. دکتر محمد سریر، فریدون شهبازیان، پری ملکی، رضا خرّم، بابک شهرکی به عنوان داوران جشنواره و جایزه استاد خرم آثار اجرا شده را مورد ارزیابی قرار دادند.

    گفتنی است جشنواره نوای خرم توسط موسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده استاد خرم در جهت ترویج فرهنگ غنی ایران زمین، ارتقای بینش فرهنگی وهنری جامعه، توسعه فرهنگ موسیقیایی، تشویق کودکان و نوجوانان برای توجه بیشتر به موسیقی ایرانی دارای اصالت و کشف استعدادهای موسیقیایی جدید برگزار می‌شود.

    لازم به ذکر است بخش رقابتی جشنواره و جایزه نوای خرم در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی در فرهنگسرای نیاوران و ۲۳ دی در تالار رودکی با حضور هنرمندان و موسیقی‌دانان مطرح برگزار شد. حالا تنها یک شب از بخش رقابتی باقی مانده بود که امشب ۲۴ دیماه در تالار رودکی برگزار شد. همچنین مراسم اختتامیه نیز با معرفی آثار بر‌تر و اهدا جوایز و با اجرای آثاری از استاد همایون خرم توسط ارکستر ملی مهر به رهبری ناصر ایزدی و تکنوازی ویولن بابک شهرکی جمعه شب ۲۵ دیماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» از دومین بخش رقابتی جشنواره را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=97023
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *