×
×

گروه موسیقی «مازیار چاهی» به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 87122
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۰ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • مراسم روز ملی استقلال کشور ویتنام، اواسط شهریور ماه با حضور جمعی از سفرای کشورهای مختلف و مقامات بلند پایه ایران، با اجرای گروه موسیقی «مازیار چاهی» در سفارت ویتنام برگزار شد.
    +در ادامه می‌توانید تصاویری از این اجرا را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» (عکاسان: خشایار تیموری، پیام ابراهیمی) مشاهده نمایید

    گروه موسیقی «مازیار چاهی» به روی صحنه رفت
  • گروه موسیقی «مازیار چاهی»

    گروه موسیقی «مازیار چاهی»

    مراسم روز ملی استقلال کشور ویتنام، اواسط شهریور ماه با حضور جمعی از سفرای کشورهای مختلف و مقامات بلند پایه ایران، با اجرای گروه موسیقی «مازیار چاهی» در سفارت ویتنام برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این برنامه در ابتدا با اجرای گروه «هانوی» از کشور ویتنام آغاز شد که شامل اجرای قطعات موسیقی کلاسیک و فطعاتی از کشور ویتنام در قالب کوارتت سازهای زهی بود، پس از آن دکتر «نگوین هونگ» سفیر کشور ویتنام دقایقی را به سخنرانی در مورد استقلال ویتنام و اهمیت این روز در این کشور پرداخت.

    وی در ادامه به نزدیکی دو کشور ایران و ویتنام اشاره نمود و به استحکام روابط بین دو کشور تاکید کرد. پس از آن گروه موسیقی «مازیار چاهی» به روی صحنه رفت و قطعاتی را از نواحی مختلف ایران به اجرا دراورد که با استقبال حضار رو به رو شد. این اجرا با قطعه آفرینش از ساخته‌های مازیار چاهی آغاز شد و پس از آن قطعاتی از نواحی فارس، خراسان و کردستان به سمع و نظر حضار رسید.

    پس از پایان اجرا، سفرای چند کشور به گفتگو با «ندا زارع» (مدیرگروه موسیقی چاهی) و مازیار چاهی (سرپرست گروه) پرداختند و علاقه خود را نسبت به موسیقی نواحی ایران ابراز نمودند.

    مهدی رجب‌زاده، مینا مهریزی، نازگل طباطبایی، نادیا زارع، یسنا افشار، محمد رضا غفاری، امیر شکرابی، احسان بسی خواسته، ملیحه شورشی، مریم مظفری و ندا زارع در این اجرا به هنرنمایی پرداختند.

    در ادامه می‌توانید تصاویری از این اجرا را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» (عکاسان: خشایار تیموری، پیام ابراهیمی) مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=87122
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *