×
×

از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین هم بشنوید

  • کد نوشته: 78394
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۷ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • برنامه «نیستان» شبکه رادیویی «فرهنگ» با «اشکان کمانگری» خواننده موسیقی ایرانی به گفتگو نشست. در ادامه می توانید فایل صوتی این گپ و گفت را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +در این برنامه پیرامون موضوع های مختلف از جمله «ضرورت تغییر فضای آواز ایرانی به فراخور زمان حال» و «چگونگی استفاده از شعر و کلام مناسب جهت پر مخاطب دار کردن آوازها» گفتگو شده است

    از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین هم بشنوید
  • اشکان کمانگری

    اشکان کمانگری

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: برنامه «نیستان» شبکه رادیویی «فرهنگ» با «اشکان کمانگری» خواننده موسیقی ایرانی به گفتگو نشست.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، کمانگری در این مصاحبه رادیویی که پس از ده سال دوباره مهمان «نیستان» بود، پیرامون موضوع های مختلف از جمله «ضرورت تغییر فضای آواز ایرانی به فراخور زمان حال» و «چگونگی استفاده از شعر و کلام مناسب جهت پر مخاطب دار کردن آوازها» گفتگو کرد.

    اشکان کمانگری موسیقی را از سال ۱۳۷۴ در گرگان با فراگیری ساز سنتور نزد ناصر صفایی آغاز کرد و از آنجایی که از کودکی به آواز علاقه داشت در ادامه طی سالهای ۷۶-۷۷ به فراگیری آواز ایرانی روی آورد. به طور پراکنده طی چند سال به کلاسهای مدرسین آواز در شهرستان گرگان رفت و از آثار ارزشمند اساتید موسیقی آوازی ایران که در دسترس بود برای آموزش استفاده نمود. وی از سال ۸۱ به تهران آمد و در کلاس‌های اساتیدی چون مظفر شفیعی، حمیدرضا نور بخش، صدیف و زنده یاد دکتر حسین عمومی، شرکت کرده و از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ در کارگاه آواز استاد محمدرضا شجریان از رهنمود‌های ایشان بهره برد.

    در ادامه می توانید فایل صوتی این گفتگو را از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود فایل صوتی گفتگوی رادیو «فرهنگ» با «اشکان کمانگری»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=78394
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *