×
×

کنسرت «سرزمین بیکران» به روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 77483
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۴۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoبالاخره «پرواز همای» خواننده موسیقی ایرانی توانست مجوز اجرای زنده در داخل ایران را دریافت کند و به زودی می‌تواند پس از هشت سال در تهران به اجرای کنسرت بپردازد.
    +جزئیات کنسرت «پرواز همای» پس از هشت سال در ایران!

    کنسرت «سرزمین بیکران» به روی صحنه می‌رود
  • پرواز همای

    پرواز همای

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: بالاخره «پرواز همای» خواننده موسیقی ایرانی توانست مجوز اجرای زنده در داخل ایران را دریافت کند و به زودی می‌تواند پس از هشت سال در تهران به اجرای کنسرت بپردازد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری «آوای هنر»، طی تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه سال جاری، با عنوان «سرزمین بیکران» و همراهی ارکس‌تر «پرواز» در تالار بزرگ وزارت کشور به روی صحنه خواهد رفت.

    به گفته روابط عمومی «آوای هنر»، اجرای تصنیف و غزل از اشعار شاعران سر‌شناس ایرانی با ارکس‌تر بزرگ محتوای اصلی این برنامه هستند که در این بین برخی غافلگیری‌ها نیز برای این کنسرت در نظر گرفته‌ شده است.

    «پرواز همای» جزو معدود خواننده هایی است که خیلی زود به شهرت رسید و توانست با اجرای کنسرت های متعدد در ایران و خارج از کشور با همراهی گروه موسیقی «مستان»، طرفداران زیادی را به خود و موسیقی و اشعار نوی خود جذب کند، البته در این بین محتوای برخی از اشعار استفاده شده در آثار و کنسرتهای خارج از کشور این خواننده باعث شد به مدت هشت سال «همای» در ایران اجازه برگزاری کنسرت نداشته باشد،

    شایان ذکر است که بلیت فروشی کنسرت «پرواز همای» از ساعت ده صبح روز چهارشنبه ۶ خرداد ماه از طریق سایت ۸۴۲۰۰ آغاز خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=77483
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *