×
×

به سرپرستی و آهنگسازی «امیرشریفی» و خوانندگی «مهدی امامی»

  • کد نوشته: 77155
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی «نقش» به سرپرستی و آهنگسازی «امیرشریفی» و خوانندگی «مهدی امامی»، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماهِ سال جاری، در تالار رودکیِ شهر تهران به روی صحنه رفت.
    +در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (عکاس: نیلوفر جمشیدی) از این کنسرت را مشاهده نمایید

    به سرپرستی و آهنگسازی «امیرشریفی» و خوانندگی «مهدی امامی»
  • کنسرت گروه نقش (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت گروه نقش (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: کنسرت گروه موسیقی «نقش» به سرپرستی و آهنگسازی «امیرشریفی» و خوانندگی «مهدی امامی»، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماهِ سال جاری، در تالار رودکیِ شهر تهران به روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در تاریخ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماهِ سال جاری – ساعت ۲۰:۳۰- در تالار رودکی به اجرا در آمد و گروه موسیقی «نقش» در دو بخش مجزا به روی صحنه رفت، بخش نخست بر پایه ی قطعاتی از ساخته های امیر شریفی در آواز شوشتری اجرا شد که از ویژگی های این بخش می توان به استفاده ی حداکثری از امکانات مُدال موسیقی دستگاهی به منظور گسترش و خلق ترکیب های بدیع در آواز مهجور شوشتری و اجرای قطعاتی فرمال در این آواز اشاره کرد. بخش دوم هم در آواز دشتی و برپایه اصول و زیبایی شناسی ساز- آواز در موسیقی کلاسیک ایران بود که در آن، بخش هایی از سومین آلبوم گروه نقش با نام «حُزّان» ارائه شد.

    شایان ذکر است که در کنسرت پیش روی گروه موسیقی «نقش»، امیر شریفی (سرپرست و نوازنده تاز)، محمد عشقی (سنتور)، مرجان مهربان (قانون)، المیرا مردانه (کمانچه)، حسین خوش چهره (نی) و آرش سعیدیان (عود) به عنوان نوازنده در کنار مهدی امامی (خواننده و نوازنده سازهای ضربی) به هنرنمایی پرداختند.

    دو آلبوم «برافشان» و «چهارسو» آخرین آثار منتشر شده از گروه موسیقی «نقش» به سرپرستی و آهنگسازی امیر شریفی و خوانندگی مهدی امامی می باشند.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (عکاس: نیلوفر جمشیدی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=77155
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *