×
×

شریفی: این ساز‌ها جایگاه بسیار ویژه‌ای در ذهن و روانم دارد

  • کد نوشته: 67565
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۹ام دی ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • hot-topic-logoمحل کار «امیر شریفی» نوازنده تار و سه تار و آهنگ ساز موسیقی دستگاهی ایران، روز پنج شنبه ۲۵ دی ماه سال جاری مورد هجوم سارقین هدفمند قرار گرفت و متاسفانه سازهای ارزشمند این هنرمند به سرقت رفت.
    +عکس سازهای ربوده شده برای اطلاع رسانی و باز یابی آن‌ها

    شریفی: این ساز‌ها جایگاه بسیار ویژه‌ای در ذهن و روانم دارد
  • امیر شریفی

    امیر شریفی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: محل کار «امیر شریفی» نوازنده تار و سه تار و آهنگ ساز موسیقی دستگاهی ایران، روز پنج شنبه ۲۵ دی ماه سال جاری مورد هجوم سارقین هدفمند قرار گرفت و متاسفانه سازهای ارزشمند این هنرمند به سرقت رفت.

    شریفی با اعلام این خبر، به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «مهم‌ترین سازهای ربوده شده از این مجموعه یک تار و یک سه تار از ساخته‌های استاد «رامین جزایری» بوده است.»

    وی خاطرنشان کرد: «در پی بوجود آمدن رابطهٔ عاطفی عمیق بین من و رامین جزایری که از حدود شانزده سال پیش تا به امروز تداوم دارد، این ساز‌ها جایگاه بسیار ویژه‌ای در ذهن و روانم دارد و مسیر نوازندگی‌ام به نحوی منطبق با امکانات و خصوصیت این ساز‌ها جهت دهی شده و روز و شب‌ام با این ساز‌ها عجین بوده است.»

    سازهای ربوده شده سازهایی هستند که امیر شریفی آلبوم‌های موفق «چهارگاه مرکب و برافشان» و «چهارسو» را با آن‌ها اجرا و ضبط نموده است.

    شایان ذکر است که در این سرقت علاوه بر سازهای یاد شده، رایانهٔ این آهنگساز موسیقی ایرانی که حاوی قطعات ساخته شده و اتودهای قطعات در حال ساخت وی بوده است نیز به سرقت رفته است.

    عکسهایی از این ساز‌ها که برای اطلاع رسانی و باز یابی آن‌ها، در فضای مجازی منتشر شده است را می‌توانید در ادامه ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=67565
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *