×
×

به سرپرستی «مجید مولانیا»

  • کد نوشته: 55905
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • چهارشنبه، بیست و یکم خرداد ماه سال جاری، گروه موسیقی «سور» با حضور سالار عقیلی و دیگر اعضایش، تمرینات خود را در سالن رودکی برج میلاد و در حضور شماری از خبرنگاران و متولیان این کنسرت به انجام رساند.
    +بلیط این اجرا را  آنلاین خریداری کنید

    به سرپرستی «مجید مولانیا»
  • گروه «سور»

    گروه «سور»

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: چهارشنبه، بیست و یکم خرداد ماه سال جاری، گروه موسیقی «سور» با حضور سالار عقیلی و دیگر اعضایش، تمرینات خود را در سالن رودکی برج میلاد و در حضور شماری از خبرنگاران و متولیان این کنسرت به انجام رساند.

    مجید مولانیا در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» با اشاره به این موضوع افزود: «در ساعت ۱۷ از روز چهار شنبه گذشته، تمرین های خود را در سالن رودکی که در واقع سالن مناسبی برای تمرین ها و نشست های خبری می باشد بر روی کل مجموعه قطعات آلبوم یار مست به اتفاق سالار عقیلی انجام دادیم. افشین معصومی، مدیر برگزاری این کنسرت و در واقع مدیر مؤسسه هنری نغمه ی حصار نیز در این روز حضور داشته و تا به امروز پیگیری های مداوم را در جهت هرچه بهتر برگزار کردن این کنسرت انجام داده اند. نوازندگان گروه همان ترکیب سابق می باشند به علاوه چند نوازنده میهمان. بنده که آهنگساز مجموعه و نوازنده تار آن هستم، جمشید صفرزاده (سنتور)، حمید قنبری (سازهای کوبه ای)، علیرضا دریایی (کمانچه)، بهزاد حسن زاده (کمانچه)، امین دادوری (کوبه ای)، مهدی بصیرت منش (قیچک آلتو)، صابر سوری (عود)، مهرداد ناصحی (قیچک آلتو)، سیاوش اسماعیلی(تار) و درشن آنند (طبلا) که البته در روز تمرین حضور نداشته و برای اجرای کنسرت در ترکیه بوده است.»

    وی در ادامه افزود: «فروش بلیط ها تا به امروز روند خوبی داشته و انشالله ۲۹ خرداد ماه، در دوسانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش های برج میلاد با مخاطبان هنر دوست خود دیدار خواهیم داشت.»

    شایان ذکر است که آلبوم «یار مست» از این گروه تابستان ۱۳۹۲ توسط شرکت فرهنگی هنری ایران گام روانه بازار موسیقی شده است.

    علاقه مندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند با با شماره «۰۲۱۸۳۸۸۰ پرشیا» تماس حاصل نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=55905
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *