×
×

«روزگار خوش» را با صدای اصفهانی از موسیقی ایرانیان دریافت و گوش کنید

  • کد نوشته: 32209
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۹ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۸ دیدگاه
  • محمد اصفهانی: این روزها با بعضی از تراک های آلبوم جدید آقای محسن چاوشی (بنام : من خود آن سیزدهم) ؛ ارتباط احساسی دارم و خیلی خوشحالم که او سراغ این شعرهای درجه یک رفته … به خودش و همکارانش بخاطر جسارت و نوگرایی و زحماتشان تبریک می گویم . تنظیم های خوب ؛ ملودی های معقول و فضای امیدوارکننده ی این آلبوم خیلی خوشحالم کرد

    «روزگار خوش» را با صدای اصفهانی از موسیقی ایرانیان دریافت و گوش کنید
  • 149e6356موسیقی ایرانیان – محمد اصفهانی: فرا رسیدن نوروز باستانی و تحویل سال را تبریک عرض می کنم و بهترین آرزوها را توام با سلامتی و بهروزی از درگاه خداوند متعال برایتان مسئلت دارم. در سال ۹۱ ضمن انجام اجراهای تولیدی و زنده ی موسیقی با تمام توان مشغول تجهیز استودیوی شخصی ام بودم تا بتوانم آنطور که شایسته است به روند تولید آثار موسیقی برای طرفداران محترم ؛ شکل بهتری بدهم .  خوشبختانه مقدار زیادی از کارها با کمک دوستان انجام شده تا بتوانیم کم کم record ها را شروع کنیم . کنسرت زمستان امسال هم در همین گیر و دار و البته با معطل کردن های اداره ارشاد نسبت به صدور مجوز انجام نشد اما بنا داریم اواخر اردیبهشت ۱۳۹۲ در برج میلاد با دوست خوب تهیه کننده ؛ آقای جلیل پور کنسرتی را برگزار کنیم .

    این کنسرت با تاکید و تمایل بنده و یار همیشه همراهم پویا نیکپور؛ طراحی متفاوتی در زمینه ارائه ی قطعات خواهد داشت و در show هم نسبت به کنسرتهای قبلی تفاوتهایی لحاظ شده که بهرحال فکر میکنم در سال نو با حضور شما شب خوب و پرخاطره ای خواهد شد . منتظر اعلامهای بعدی از سوی سایت و شرکت آوای هنر البته پس از تعطیلات نوروز باشید !

     قطعات آلبومهایی که قراراست در آینده ارائه شوند تقریبا طراحی شده اند که با شروع به کار استودیوی شخصی من ؛ ضبط آنها را کلید می زنیم ولی همانطور که می دانید بنده و تیم همکار در زمینه ی تولید کارهای حرفه ای که در حکم کارنامه ی کاری ما در ژانر های مختلف موسیقی است دقت زیادی بخرج می دهیم که تمامی هزینه های زمانی و مالی را متوجه آن میدانم فقط امیدوارم تا آنجاکه ممکن است این روال را سریعتر کنم اما نمی توانم تغییرش دهم .

     چند شب پیش دوست خوبم آریا عظیمی نژاد داشت برای ایام نوروز زائران حرم رضوی به سفارش آستان قدس ؛ موسیقی می ساخت من هم کنارش نشسته بودم ؛ همین طور در حال و هوای تحویل سال در مشهد و در حرم حضرت رضا ع با دیدن تصاویری که آریا داشت روی آنها کار میکرد فی البداهه زمزمه ای کردم که در پایان این گفتار تقدیمتان می کنم .

    در ضمن این روزها با بعضی از تراک های آلبوم جدید آقای محسن چاوشی (بنام : من خود آن سیزدهم) ؛ ارتباط احساسی دارم و خیلی خوشحالم که او سراغ این شعرهای درجه یک رفته … به خودش و همکارانش بخاطر جسارت و نوگرایی و زحماتشان تبریک می گویم . تنظیم های خوب ؛ ملودی های معقول و فضای امیدوارکننده ی این آلبوم خیلی خوشحالم کرد ؛ خانمها و آقایان معترض که مرتب می گویند صدای چاوشی صدای چاوشی… دقت کنند که صدای محسن چاوشی را باید از منظر بدعت در نحوه ی بیان مطالب و احساسات گوش کرد ! شما در صدای او اگر دنبال وسعت و تحریر و ادوات و … اینگونه معیارها هستید در اشتباهید این را عرض کردم چون خیلی از کسانی که نمی توانند با این صدا ارتباط برقرار کنند مرتب به من می گویند که چرا از خواندن او دفاع می کنم؟!

    دوستان !  موسیقی در کل ؛ یک وسیله است برای خوش حال تر شدن و بهتر شدن و در یک کلام : خدایی تر شدن ما … اگر صدایی و موزیکی از خوبی ها دورمان می کند گوش ندهیم ! قضاوتش و صلاحیتش (به شرط انصاف) فقط با خودمان است ! سالها پیش یک روز رفته بودم به حرم حضرت معصومه “س” یک نفر دست مرا گرفته بود و ول نمی کرد که آقا این دلقک که شما خوانده اید حرام است و شما چرا خواندید؟ گفتم اگر شما با شنیدن این ترانه از خدا دور شده و بد حال می شوید خواهش می کنم گوش نکنید من وقتی این را خواندم هدفی داشتم و خیلی هم از مردم فیدبک مثبت گرفتم ولی توقع ندارم صد در صد جواب بدهد! یک نمونه اش هم خود شما هستید . من اصلا بحثی در این مورد ندارم ولی قبول هم ندارم شما بجای دیگران قضاوت کنید و به اصطلاح ؛ فتوای کلی برای همه بدهید… بهرحال اینها سلیقه است ؛ چاوشی یک طعم خاصی است که ممکن است همه بصورت فراگیرخوششان نیاید ولی یک عده هم خیلی دوست دارند مهم این است که در آثارش حرفهای خوبی بزند که دارد میزند پس باید حمایت شود تا بیشتر با او ارتباط برقرار کنند. مجددا ظهور و پیشرفت استعدادهایی مثل او و محسن یگانه و رضا صادقی و … را در موسیقی پاپ داخل کشور به همگان تبریک میگویم و امیدوارم این دوستان هر روز خودشان را در عرصه های فنی و خصوصا فرهنگی بیشتر تقویت کنند و بدانند اقبال مردم فقط اقبال نیست بلکه مسئولیتی است بزرگ که آنها چه بخواهند و چه نخواهند بر دوششان نهاده شده است.

    در پایان باید عرض کنم که بنده در لحظات تحویل سال برای اجرای برنامه به شهر یزد خواهم رفت و درخدمت یزدی های خونگرم و عزیز خواهم بود بهمین خاطر به دوستان در شبکه ی یک سیما که مذاکره داشتیم تا در خدمتشان باشم اعلام کردم و عذر خواستم . پس حالا که امسال در خانه ها و پای سفره های هفت سین شما نیستم امیدوارم در لحظات معنوی تحویل سال ؛ بیاد این برادر و دوستدارتان باشید.

    https://musiceiranian.ir/?p=32209
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *