×
×

«واسه آبروی مردمت بجنگ» را به زودی از موسیقی ایرانیان دانلود کنید!

  • کد نوشته: 28215
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام دی ۱۳۹۱
  • ۳ دیدگاه
  • محسن چاوشی و فرزاد فرزین دو خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران برای تولید قطعهٔ «واسه آبروی مردمت بجنگ» با یکدیگر همکاری کرده‌اند که این قطعه به عنوان تیتراژ برنامه تلویزیونی «پشت صحنه» از روز یکشنبه اول بهمن‌ماه، هر شب به جز پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

    «واسه آبروی مردمت بجنگ» را به زودی از موسیقی ایرانیان دانلود کنید!
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: محسن چاوشی و فرزاد فرزین دو خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران برای تولید قطعهٔ «واسه آبروی مردمت بجنگ» با یکدیگر همکاری کرده‌اند که این قطعه به عنوان تیتراژ برنامه تلویزیونی «پشت صحنه» از روز یکشنبه اول بهمن‌ماه، هر شب به جز پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

    این برنامه را احسان علیخانی تهیه‌کنندگی و اجرا می‌کند و قرار است در آن به پشت صحنه زندگی قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن بپردازد که قهرمانان ورزشی در این برنامه با خانواده‌هایشان حاضر می‌شوند و از پشت صحنه زندگی ورزشیشان که منجر به قهرمانی آن‌ها شده، می‌گویند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، پس از گذشت مدت‌ها از آخرین همکاری مشترک محسن چاوشی و فرزاد فرزین، این دو خواننده در همکاری‌ای جدید، قطعهٔ دو صدایی «واسه آبروی مردمت بجنگ» را با ترانه‌ای از روزبه بمانی، آهنگ و تنظیم محسن چاوشی در قالب یک تیتراژ منتشر خواهند کرد.

    لازم به ذکر است که ضبط موسیقی این قطعه در استدیو ۱۰۳ انجام شده و آرش پاکزاد کار میکس و مسترینگ را برعهده داشته است.

    به زودی با پخش این برنامه از سیما، به صورت همزمان می‌توانید این قطعه دو صدایی محسن چاوشی و فرزاد فرزین را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دریافت کنید.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=28215
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *