×
×

آلبوم رهایی از علیرضا عباسی منتشر شد

  • کد نوشته: 226315
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۱۲ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • عباسی متولد ۱۳۶۲ موسیقی را از ۱۳۷۸ زیر نظر مهرداد خیرخواه آغاز کرده و ویولون را به شیوه اسدالله ملک فرا گرفت. سپس به تحصیل موسیقی کلاسیک و اصول آهنگسازی غربی پرداخت. تحقیق و پژوهش پیرامون موسیقی مشرق زمین، تولید آثاری با رویکرد موسیقی تلفیقی و فعالیت در زمینه موسیقی درمانی (موزیک تراپی)، از دیگر فعالیت های اوست.

    آلبوم رهایی از علیرضا عباسی منتشر شد
  • آلبوم رهایی از علیرضا عباسی، توسط این آهنگساز و نوازنده ویولون راهی بازار شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را بصورت آنلاین و قانونی از سایت ریتمو خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رهایی آلبوم بی کلام و ساخته علیرضا عباسی است که در قالب ۱۱ قطعه آرام و لذت بخش با عناوین «آفتابگردان»، «عصر زیبا»، «باد در برکه»، «بهار»، «عشق»، «کوهستان»، «مالا»، «رهایی»، «رویای شیرین»، «شادمانی» و «شفا» به اجرا در آمده است.

    عباسی متولد ۱۳۶۲ موسیقی را از ۱۳۷۸ زیر نظر مهرداد خیرخواه آغاز کرده و ویولون را به شیوه اسدالله ملک فرا گرفت. سپس به تحصیل موسیقی کلاسیک و اصول آهنگسازی غربی پرداخت. تحقیق و پژوهش پیرامون موسیقی مشرق زمین، تولید آثاری با رویکرد موسیقی تلفیقی و فعالیت در زمینه موسیقی درمانی (موزیک تراپی)، از دیگر فعالیت های اوست.

    شایان ذکر است که آلبوم رهایی از علیرضا عباسی، به انتشار رسیده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی اثر به آدرس  www.ritmo.ir  مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=226315
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *