×
×

اثری از سعید فلاح‌پور قادیکلائی

  • کد نوشته: 191493
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۱ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم رهایی اثری از سعید فلاح‌پور قادیکلائی، توسط نشر ایران مجوز، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    اثری از سعید فلاح‌پور قادیکلائی
  • آلبوم رهایی اثری از سعید فلاح‌پور قادیکلائی

    آلبوم رهایی اثری از سعید فلاح‌پور قادیکلائی

    آلبوم رهایی اثری از سعید فلاح‌پور قادیکلائی، توسط نشر ایران مجوز به تهیه کنندگی فرزام توسلی، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رهایی، نام آلبومیست در سبک پاپ به آهنگسازی ایمان تیموریان قادیکلائی و آواز سعید فلاح پور قادیکلائی که در قالب ۹ قطعه به نام های «قادیکلائی»، «رهایی»، «تغییر»، «گفتگو با خدا»، «ماهک»، «فراق تو»، «صوائی»،«محرم» و «ندای آسمانی» به اجرا در آمده است.

    فلاح پور قادیکلائی، ترانه‌سرایی قطعات اثر خود را نیز ضمن خوانندگی آن بر عهده داشته است. همچنین بهروز رستگار دیگر ترانه‌سرای این اثر است و علی احمدی، سامان صفری، تکین امیری و سامان فلاح‌پور، به عنوان نوازنده در آن همکاری داشته اند. برخی قطعات این آلبوم از جمله «رهایی» و «محرم»، حال و هوایی مذهبی و محرمی دارند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی رهایی به آهنگسازی ایمان تیموریان قادیکلائی و خوانندگی سعید فلاح پور قادیکلائی، از سوی نشر ایران مجوز منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=191493
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *