×
×

آلبوم تصویری بی سخن از گروه رامشگران منتشر شد

  • کد نوشته: 225592
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۹ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • بی سخن آلبومیست تصویری از کنسرت گروه موسیقی رامشگران به سرپرستی سعید قربانی آهنگساز و نوازنده سنتور که با رپرتواری از موسیقی ردیف دستگاهی به اجرا در آمده است.

    آلبوم تصویری بی سخن از گروه رامشگران منتشر شد
  • آلبوم بی سخن از کنسرت گروه موسیقی رامشگران به آهنگسازی و سرپرستی سعید قربانی، منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بی سخن آلبومیست تصویری از کنسرت گروه موسیقی رامشگران به سرپرستی سعید قربانی، آهنگساز و نوازنده سنتور که با رپرتواری از موسیقی ردیف دستگاهی به اجرا در آمده است.

    قطعات این اثر «پیش درآمد شور»، «چهار مضراب ترک»، «سنتور تنها»، «کمانچه تنها»، «رویا»، «عود تنها»، «بانو» و «جوانه» هستند که در دستگاه شور و نوا نواخته شده اند.

    سعید قربانی (آهنگساز، سنتور)، حسین قربانی (تنبک)، مهرزاد اعظمی کیا (کمانچه) و حبیب خرمی (عود) نوازندگان گروه رامشگران و مهدی خدابخش (صدابردار-استودیو آوای ققنوس سپاهان)، مهدی جوادی (کارگردان)، مهدی دهقانی (تدوین)، آرزو صادقی (طراحی دکور صحنه)، محمد حاج هاشمی (طراح گرافیک)، حمید سبزیان (مدیر اجرایی)، وحید ولیخانی (عکاس) و فاطمه نکونام (ترجمه و متن) دیگر عوامل اجرایی این اثر بوده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم بی سخن از کنسرت گروه موسیقی رامشگران به سرپرستی و آهنگسازی سعید قربانی، راهی بازار شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=225592
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *