×
×

با صدای «آوا عباس زاده» و «مجید حسین‌خانی»

  • کد نوشته: 185034
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «رفته ز دل» در ژانر موسیقی ارکسترال با صدای آوا عباس زاده و مجید حسین‌خانی توسط موسسه‌ی آوای سرو سهی منتشر و روانه‌ی بازار شد.

    با صدای «آوا عباس زاده» و «مجید حسین‌خانی»
  • آلبوم موسیقی «رفته ز دل» در ژانر موسیقی ارکسترال با صدای آوا عباس زاده و مجید حسین‌خانی توسط موسسه‌ی آوای سرو سهی منتشر و روانه‌ی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، عباس زاده با اشاره به زیبایی های موسیقی ارکسترال ایرانی، در خصوص چگونگی روند تولید این آلبوم گفت: آلبوم «رفته ز دل» یک تلاش عاشقانه‌ی دیگر است برای حفظ موسیقی ملی ایران که به لحاظ زیبایی شناسی یک گنج بی پایان محسوب می‌شود. من هم به عنوان یک انسان از جهان معاصر با همه‌ی سرگشتگی ها و مشکلات مربوط به پیرامونم با علاقه‌ای مضاعف، قدم در این راه گذاشته‌ام و امیدوارم در کنار همراهان هنرمندم، ردپایی هرچند کوچک در تاریخ موسیقی این سرزمین گذاشته باشم.

    این خواننده در ادامه اظهار داشت: «رفته زدل» بر اساس الگوهای موسیقی ارکسترال شکل گرفته است. با این تفاوت که سعی شده است از فیلتر تفکر موسیقی ایرانی عبور کند. موسیقی ارکسترال به دلیل حجم صداهایی که در دل خود دارد و به دلیل موقعیت هایی که برای آهنگساز و کلام ایجاد می کند، فرصت خوبی بود که بشود حق مطلب را در مورد موسیقی ملی ایران و ادبیات فارسی ادا کرد. در واقع ما خواهان یک تفاخر بودیم که موسیقی ارکسترال بهترین گزینه برای این مطالبه بود.

    آلبوم رفته ز دل بر اساس اشعاری از عراقی، شهریار سیمین بهبهانی و سمیه آزاد‌دل ساخته شده است که نوازندگانی چون زنده یاد خورشیدفر، آتنا اشتیاقی، پیام سوری، میرامیر میری، حمید یوسفی، آستیاژ ضیایی،مرتضی صنایعی، شایان یزدی زاده، محمدعلی کشانی،صبا دارونی حضور دارند و در استودیو هنر به ضبط رسیده است.

    شایان ذکر است آلبوم رفته ز دل راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=185034
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *