×
×

مرداد ماه سال جاری

  • کد نوشته: 183533
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام تیر ۱۳۹۷
  • ۰
  • وحید تاج در نخستین همکاری رسمی‌اش با ارکستر «همنوازان تاج» چهارم مرداد ماه در استان اصفهان روی صحنه می‌رود.

    مرداد ماه سال جاری
  • وحید تاج در نخستین همکاری رسمی‌اش با ارکستر «همنوازان تاج» چهارم مرداد ماه در استان اصفهان روی صحنه می‌رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، وحید تاج در نخستین همکاری رسمی‌اش با ارکستر «همنوازان تاج» چهارم مرداد ماه سال۹۷ در تالار «شهروند» نجف آباد اصفهان روی صحنه می‌رود. این خواننده موسیقی اصیل ایرانی قرار است برای نخستین بار با ارکستری به سرپرستی خودش اجرا داشته باشد و این در حالی است که سید محمد جواد معینی به عنوان تهیه کننده در ادامه تور کنسرت ها، تاج را همراهی خواهد کرد.

    کنسرت اصفهان این خواننده متشکل از اجرای منتخبی از قطعات محبوب خاطره‌انگیز همچون «بهار دلکش»، «خاک مهرآیین» و گلچینی از بهترین آثار وحید تاج چون تصنیف «مستی»، «مست عشق»، «ماه و پلنگ»، «بهار دزفول» است که در بخشی از کنسرت قطعاتی نیز به صورت ساز و آواز اجرا می شود. در بخش دیگری از کنسرت قطعات منتشر نشده این خواننده از جمله «سقوط»، «نازنین»، «اعجاز» و «هوای تو» به مخاطبان ارایه خواهد شد.

    علی افشار مدیر اجرای این کنسرت درباره نخستین اجرای وحید تاج با گروه «همنوازان تاج» گفت: این برای نخستین بار است که مخاطبان، کنسرت وحید تاج را با ارکستر خودش روی صحنه خواهند دید. در این کنسرت مخاطبان شاهد اجرای قطعاتی جدید و متفاوت خواهند بود که این اتفاق نشان از شروع فصل جدید آثار و کنسرت‌های این خواننده موسیقی اصیل ایرانی دارد. در راستای این تغییرات برنامه‌ریزی‌هایی برای طراحی صحنه و دکور نیز صورت گرفته که کار را متفاوت‌تر از قبل کرده است.

    روح‌الله فروزش، دانیال جورابچی نوازندگان ویولن یک، روژین عدالت، فرشاد سوری نوازندگان ویولن دو، داریوش حجازی نوازنده ویولا، ابراهیم قائدی نوازنده ویولن سل، هادی اسماعیلی نوازنده کنترباس، سینا کریمی نوازنده پیانو، نیما داوودی نوازنده کوبه‌ای، فرشاد سوری نوازنده کمانچه اعضای ارکستر تازه ترین کنسرت وحید تاج به رهبری مهدی حقیقی نوازنده تار را تشکیل می دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=183533
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *