×
×

قطعه ماندگار «پرنده» با صدای «ایرج» طنین انداز شد

  • کد نوشته: 152522
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۵ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت «احسان خواجه‌امیری» شامگاه ۲۳ مردادماه، به رهبری ارکستر «آرمین قیطاسی» و میزبانی تالار بزرگ وزارت کشور برگزار و در کنار وی برای نخستین بار حسین خواجه‌امیری (ایرج) در تهران روی صحنه رفت.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از متن و حاشیه کنسرت «احسان خواجه امیری» را می توانید مشاهده نمایید

    قطعه ماندگار «پرنده» با صدای «ایرج» طنین انداز شد
  • کنسرت احسان خواجه امیری

    کنسرت «احسان خواجه‌امیری» شامگاه ۲۳ مردادماه، به رهبری ارکستر «آرمین قیطاسی» و میزبانی تالار بزرگ وزارت کشور برگزار و در کنار وی برای نخستین بار حسین خواجه‌امیری (ایرج) در تهران روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت احسان خواجه امیری گلچینی از قطعات محبوب اش را به روی صحنه برد و در ابتدای اجرا به دوستدارانش گفت: «می دانم خیلی دیر است. خیلی زودتر از این‌ها استاد ایرج باید روی صحنه می‌آمد. خدا را شکر آرزو به دل نمی‌مانم و امشب این اتفاق می‌افتد. ما تمام تلاش مان را کردیم که اتفاقی را رقم بزنیم که تا کنون در کشورمان رخ نداده بود و امشب به لطف حضور شما شاهد آن هستیم.» ناگفته نماند این خواننده پاپ برای تجلیل و بزرگداشت افشین یداللهی، ترانه‌هایی از این شاعر فقید را اجرا کرد.

    شایان ذکر است، این کنسرت به همت موسسه «رویال هنر» به مدیریت مجید عبدی برگزار شد.

    در ادامه می توانید ضمن مشاهده ویدئویی کوتاه از این کنسرت، عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از کنسرت خواجه امیری را مشاهده نمایید.

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=152522
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *