×
×

به آهنگسازی «آرش کامور» و صدای «وحید تاج»

  • کد نوشته: 140988
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «عطار»، تازه ترین اثر به آهنگسازی «آرش کامور» و صدای «وحید تاج»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز» به صورت قانونی و آنلاین نیز خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «عطار» را در ادامه دنبال کنید

    به آهنگسازی «آرش کامور» و صدای «وحید تاج»
  • آلبوم موسیقی «عطار»، تازه ترین اثر به آهنگسازی «آرش کامور» و صدای «وحید تاج»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز» به صورت قانونی و آنلاین نیز خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پیش از این آرش کامور آلبوم‌هایی با صدای وحید تاج، محمد معتمدی و سالار عقیلی منتشر کرده بود و اکنون به عنوان تجربه تازه و اخیر خود همکاری مجددی با وحید تاج در قالب آلبومی با عنوان «عطار» داشته است. موسیقی این آلبوم از هفت وادی عطار بهره گرفته و اشعار نیز به فراخور مقام طلب تا فنا از دیوان غزلیات انتخاب شده اند. به گفته آرش کامور، موسیقی ساخته شده در این اثر گاه به بیان ارکسترال می رسد و گاه بداهه هایی با تکیه بر موسیقی ایران. قطعات این آلبوم نیز از آواز اصفهان شروع و به دستگاه نوا ختم می شود.

    شهر نیشابور چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری بسیاری دارد و می‌توان عطار را از بزرگترین این مفاخر دانست. آلبوم «عطار» ماحصل دستاوردهای هنری آرش کامور است که ادای دینی به زادگاهش می‌باشد و این هنرمند تمام تلاش خود را برای اشاعه اندیشه جهانی عطار داشته است.

    در این اثر پیانوی «شایان شکرآبی» و سازهای زهی که «میثم مروستی»، «آتنا اشتیاقی» و «علیرضا دریایی» نواخته‌اند را در کنار باغلامای «نوید مثمر»، تار آذری «حسین عطاپور»، دودوک «حسین قاسم‌زاده» و عود «مریم خدابخش» خواهیم شنید. نوازندگان کوبه‌ای نیز «حسین رضایی نیا»، «درشن آنند»، «حامد حبیب‌پور»، «شایان ریاحی» و «سهیل اله‌دادیان» بوده‌اند. ناگفته نماند مراسم رونمایی این آلبوم با حضور هنرمندان آن و اجرای قطعاتی از این اثر در روز دوشنبه بیست و هشتم فروردین ماه در سالن رودکی شهر تهران برگزار خواهد شد.

    شایان ذکر است که آلبوم «عطار» اثر تازهء «آرش کامور» به خوانندگی «وحید تاج»، راهی بازار موسیقی شده است و علاقمندان می توانند نسخه اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش بازار موسیقی تهیه نمایند. همچنین دانلود قانونی این آلبوم از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» امکان پذیر است. (از اینجا قانونی دانلود کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=140988
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *