×
×

علی شیرازی از «آیین آواز» گفت

  • کد نوشته: 139004
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • علی شیرازی تاکید کرد برنامه «آیین آواز» را یک‌تنه، با دست خالی و فقط با حمایت فرهنگسرای ارسباران که سالنش را در اختیار آن‌ها گذاشته است، اداره می‌کند. بخشی از برنامه موسیقایی این هفته «ساعت ۲۵» که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، به صحبت‌های علی شیرازی، طراح و مدیر نشست‌های «آیین آواز» اختصاص داشت. […]

    علی شیرازی از «آیین آواز» گفت
  • علی شیرازی تاکید کرد برنامه «آیین آواز» را یک‌تنه، با دست خالی و فقط با حمایت فرهنگسرای ارسباران که سالنش را در اختیار آن‌ها گذاشته است، اداره می‌کند.

    بخشی از برنامه موسیقایی این هفته «ساعت ۲۵» که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، به صحبت‌های علی شیرازی، طراح و مدیر نشست‌های «آیین آواز» اختصاص داشت. همچنین ارائه گزارشی از آخرین نشست «آیین آواز» که در سال ۱۳۹۵ اجرا شد، بخش دیگری از این برنامه بود.

    علی شیرازی خواننده و آوازپژوه در بخشی از صحبت‌هایش در خصوص چگونگی شکل‌گیری این برنامه گفت: «در این زمینه از برنامه‌هایی که تحت عنوان شب شعر برگزار می‌شود کمک گرفتم و ایده «شب آواز» و بعدا «آیین آواز» در ذهنم شکل گرفت.»

    او افزود: «خوشبختانه در دو سال اخیر این ایده تکثیر شد و شاهد اجراهای گوناگونی شبیه به آن بودیم.»

    او سپس با اعلام این که این برنامه را یک‌تنه، با دست خالی و فقط با حمایت فرهنگسرای ارسباران که سالنش را در اختیار نشست «آیین آواز» گذاشته است، اداره می‌کند، افزود: «امیدوارم به زودی یک حامی مالی فرهنگ و هنر به کمک ما بیاید تا هم برنامه را با کیفیت بهتری ارائه و هم بتوانیم هر ماه در بسته‌بندی مناسبی، فیلم نشست‌ها را به علاقه‌مندان عرضه کنیم.»

    نشست تخصصی آموزشی «آیین آواز» از مرداد امسال با هدف معرفی چهره‌های ناشناخته در هنر آواز و همچنین تجلیل از استادان قدیمی و پیشکسوت در فرهنگسرای ارسباران شکل گرفت و در سال ۹۶ نیز به برنامه‌های خود ادامه خواهد داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=139004
       
    برچسب ها علی شیرازی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *