×
×

سه‌شنبه ۱۴ دی ماه

  • کد نوشته: 128476
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • محسن کرامتی (خواننده قدیمی) در پنجمین نشست تخصصی آموزشی «آیین آواز» حضور پیدا می‌کند. محسن کرامتی ردیف‌دان و مدرس باسابقه چندی پیش روایت مکتوب استاد زنده‌یاد عبدالله دوامی از ردیف آوازی را (که سال‌ها قبل توسط استاد زنده‌یاد فرامرز پایور به خط نت درآمده و در قالب کتاب منتشر شده بود) با صدای خودش و […]

    سه‌شنبه ۱۴ دی ماه
  • محسن کرامتی (خواننده قدیمی) در پنجمین نشست تخصصی آموزشی «آیین آواز» حضور پیدا می‌کند.

    محسن کرامتی ردیف‌دان و مدرس باسابقه چندی پیش روایت مکتوب استاد زنده‌یاد عبدالله دوامی از ردیف آوازی را (که سال‌ها قبل توسط استاد زنده‌یاد فرامرز پایور به خط نت درآمده و در قالب کتاب منتشر شده بود) با صدای خودش و در قالب یک مجموعه آلبوم ازسوی انتشارات ماهور روانه بازار کرد. کرامتی که علاوه بر موسیقی در زمینه نقاشی نیز تجربیات و تألیفات فراوانی دارد، فردی است محقق که پیشتر مجموعه تصنیف‌های استاد دوامی (آن هم با نت‌نویسی استاد پایور) راخوانده و منتشرکرده بود. او نزدیک به سه دهه است به آموزش هنر آواز مشغول است و تا کنون آوازخوانان زیادی را تحویل جامعه موسیقی داده است.

    این برنامه از ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۱۴ دی در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد ‌شد.

    نشست آیین آواز با هدف تجلیل از پیشکسوتان این هنر و همچنین معرفی افراد مستعد از میان شاگردان برتر استادان آواز شکل گرفته است. در کنار این دو هدف، ارائه بحث‌های فنی، تخصصی و آموزشی در زمینه آواز ایرانی از دیگر هدف‌های برنامه است.

    ورود به سلسله نشست‌های ماهانه آیین آواز آزاد بوده و فرهنگسرای ارسباران (واقع در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان جلفا) پذیرای عموم علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه است.

    https://musiceiranian.ir/?p=128476
       
    برچسب ها محسن کرامتی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *