×
×

با حضور «هوشنگ فراهانی» و «علی شیرازی»

  • کد نوشته: 125490
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۵ام آذر ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • چهارمین نشست تخصصی آموزشی «آیین آواز» به بحث و بررسی با موضوع آسیب‌شناسی آواز ایرانی اختصاص دارد.
    +ورود تمامی علاقه‌مندان به این برنامه آزاد است

    با حضور «هوشنگ فراهانی» و «علی شیرازی»
  • ۷۸۶۸۶_۵۳۹چهارمین نشست تخصصی آموزشی «آیین آواز» به بحث و بررسی با موضوع آسیب‌شناسی آواز ایرانی اختصاص دارد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این برنامه از ساعت ۱۷ سه‌شنبه (۱۶ آذر ماه) با حضور هوشنگ فراهانی (نوازنده تار و سه‌تار و پژوهشگر موسیقی) به همراه علی شیرازی (خواننده و آوازپژوه) برگزار می‌شود.

    هوشنگ فراهانی (متولد ۱۳۴۶ فراهان) که سال‌هاست به شکل حرفه‌ای و تخصصی به کار موسیقی می‌پردازد، در زمینه ترجمه و نویسندگی نیز فعالیت دارد و تحصیلات آکادمیکش را نیز تا مقطع کارشناسی ارشد اتنوموزیکولوژی (قوم‌موسیقی‌شناسی) ادامه داده است.

    فراهانی به عنوان آهنگساز، تنظیم‌کننده یا نوازنده نیز تاکنون با آلبوم‌های «باده‌نوشین»، «فردای‌دگر»، «ردیف استاد اسماعیل مهرتاش» با صدای محمد منتشری، مجموعه‌ی «آوای‌چکاد» و همچنین نوازندگی درآلبوم‌های موسیقی «چشم‌سخن‌گو»، «عطرسوسن»، «به‌یاد رهی معیری»، «صبح سپید»، «چهارشنبه‌سوری»، «مثنوی‌خوانی» همکاری کرده است. از او آثار مکتوبی نیز در قالب کتاب و مقاله در زمینه تخصصی‌اش موسیقی در دسترس است.

    شایان ذکر است که آیین آواز نشستی است ماهانه که با هدف ارائه بحث‌های تخصصی و آموزشی و همچنین معرفی خوانندگان جوان و تجلیل از پیشکسوتان هنر آواز شکل گرفته و ورود تمامی علاقه‌مندان به این برنامه آزاد است.

    https://musiceiranian.ir/?p=125490
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *