×
×

به سرپرستی «آزاد میرزا پور»

  • کد نوشته: 124416
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «گردون»، به همراهی «وحید تاج»، خواننده ی نام آشنای موسیقی ایرانی، به اجرای کنسرت می پردازد. این در حالیست که «گردون» به زودی اجراهایی در کشور نروژ نیز خواهد داشت.
    +گروه «گردون» مجموعه ای بی‌کلام را نیز در کشور نروژ به اجرا در خواهد آورد

    به سرپرستی «آزاد میرزا پور»
  • وحید تاج

    وحید تاج

    گروه موسیقی «گردون»، به همراهی «وحید تاج»، خواننده ی نام آشنای موسیقی ایرانی، به اجرای کنسرت می پردازد. این در حالیست که «گردون» به زودی اجراهایی در کشور نروژ نیز خواهد داشت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «گردون»، به سرپرستی «آزاد میرزا پور» و آواز «وحید تاج»، در تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود، در ایران و نروژ به روی صحنه می‌رود.

    همکاری تازه ی گروه «گردون» با «وحید تاج»، زمستان سال جاری و در «فرهنگسرای نیاوران» در قالب یک کنسرت به روی صحنه می رود که در این اجرا، قطعاتی از «آزاد میرزاپور» و «بهمن فریادرس» تقدیم مخاطبان خواهد شد.

    اما گروه «گردون»، مجموعه ای بی‌کلام را نیز در کشور نروژ به اجرا در خواهد آورد. «آزاد میرزا پور»، طی هفته های آینده، با همراهی گروهش در شهر اسلو از کشور نروژ، مجموعه فعالیت های موسیقایی خواهد داشت که ورک شاپ های آموزشی تار و سه تار و کنسرت در سالن «کاسما پلیتی» -قطعاتی از موسیقی کرمانجی و کردی سورانی-، از آن جمله اند.

    شایان ذکر است که گروه موسیقی «گردون» از جمله گروه های فعال موسیقی ایرانی است که تاکنون فعالیت های متعددی را در ایران و کشورهای خارجی داشته است. این گروه در جریان برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر همراه با «شربل روحانا» نوازنده ی صاحب نام لبنانی، کنسرتی را در «تالار رودکی» تهران برگزار کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=124416
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *