×
×

اوایل مهر ماه ۱۳۹۵

  • کد نوشته: 120275
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت موسیقی «هنوز» به نوازندگی تار و سه تار «عیسی غفاری» اوایل مهر ماه ۱۳۹۵ و به همت مرکز موسیقی «نوای شهر آشوب» با مدیریت «علی قزانی» برگزار می شود.
    +پوستر و جزئیات کامل این کنسرت

    اوایل مهر ماه ۱۳۹۵
  • عیسی غفاری

    عیسی غفاری

    کنسرت موسیقی «هنوز» به نوازندگی تار و سه تار «عیسی غفاری» اوایل مهر ماه ۱۳۹۵ و به همت مرکز موسیقی «نوای شهر آشوب» با مدیریت «علی قزانی» برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت تکنوازی «عیسی غفاری» آهنگساز، نوازنده و مدرس موسیقی ایرانی، دوم مهر ماه سال جاری، در سالن «آمفی تئاتر» مرکز موسیقی «نوای شهر آشوب» بروی صحنه می رود.

    غفاری آلبوم «هنوز» را چندی پیش از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «ماهور» روانه بازار موسیقی کرده که مشتمل بر شش قطعه در فضایی نو و با تکیه بر عناصر موسیقی ایرانی می باشد.

    این نوازنده در صفحه شخصی خود درباره اثر «هنوز» نوشته است: «در واپسین اندیشه‌ی یکپارچه‌ام، یعنی زمانی که سرانجام توانستم به صورتی متمرکز، سَروتَهِ تمام قطعاتی را که نواخته‌ام-حتی پیشتر و در مجموعه‌های دیگر، البتـه با همین رویکرد و توجه- به هم آورم، تصویری از اصوات و نُت‌هایی مضطرب و پریشان و گویی در انتظار یافتم که در صفی از تکرار و گاه تقارن به عنوان –گاه- نتیجه‌ای از نتایجِ تکرار، گویی چشم انتظار رهاییِ نفس از حبس‌های مُمتَد اند. تصویر یک «عاشق» با تمام اضطراب‌هایش در تکراری تعلیق‌گونه و گاه قوام بخش. انتظار(تکراری) که تا ابد به درازا می‌کشد، گره‌یی از معمایش گشوده نمی‌شود، که چشم انتظارِ «نشانه ای» است به علامت «رسیدنی»؛ و انتظار(تکراری) که به سرمنزل و مقصود می‌رسد و «نشانه»ی خلاص‌اش را می‌یابد. اما به راستی تکرار و انتظارِ برآمده و به منزل رسیده، دیگر حضور ندارد؟ دیگر شنیده نمی‌شود؟ وقتی زمان سپری شده و پس پشتِ اکنونِ اصواتِ برساخته‌ی تو همچنان تا پایان موسیقی‌ات حضور دارد و موثّر است، وقتی این تکرار، این سرخوشی، این انتظار یا اضطراب، یا این اضطرابِ سرخوشی‌بخش، عبور نمی‌کند، تمامی ندارد…»

    شایان ذکر است که عیسی غفاری نوازنده‌ و مدرس تار و سه‌تار متولد سال ۱۳۶۱ شهرکرد است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در نوازندگی موسیقی ایرانی از دانشکده موسیقی دانشگاه هنر دریافت کرده است. تاکنون مجموعه کتاب‌های «سه‌گانه تار و سه‌تار» و مجموعه شعر «هرچه دست جنباندم، نایستاد» و «من» از وی به چاپ رسیده است. اسفند سال نود و سه آلبوم «بازتاب» از این نوازنده به بازار آمد؛ آلبومی که با استقبال اهالی موسیقی روبرو شد و آخرین اثر وی «آیه» نام داشت، به تازگی نیز آلبوم «هنوز» را منتشر کرده است که کنسرت آن در راه است.

    photo_2016-09-10_09-25-41

    https://musiceiranian.ir/?p=120275
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *