×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 104560
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۰ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoقطعه تصویری «ریشه در خاک» با اجرای «ارکستر گلستان» به خوانندگی «علی نادرزاده» و آهنگسازی «اکبر تیغ نورد» از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    + آلبوم «درد محبت» اولین آلبوم رسمی «ارکستر گلستان» به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • ارکستر گلستان

    ارکستر گلستان

    قطعه تصویری «ریشه در خاک» با اجرای «ارکستر گلستان» به خوانندگی «علی نادرزاده» و آهنگسازی «اکبر تیغ نورد» از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت «موسیقی ایرانیان»، در «ریشه در خاک» تلاش بر این بوده، اثری تولید شود که وحدت بخش برای همه ایرانیان با هر گرایشی باشد، برای هر که ریشه در خاک دارد و برای سرفرازی ایران تلاش می کند.

    شایان ذکر است که آلبوم «درد محبت» اولین آلبوم رسمی «ارکستر گلستان» به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    یادداشتی درباره چگونگی شکل گیری ارکستر گلستان:

    «ارکستر گلستان در سال ۱۳۹۰ به سرپرستی «شاهین عابدی زاده چاورچی» و رهبری «اکبر تیغ نورد» تاسیس شد. هدف از تاسیس این ارکستر تلاش برای ارائه ارکسترال موسیقی ایرانی بود. بدین منظور برخی از قطعات بزرگان موسیقی ایرانی مانند «روح الله خالقی» و «علی اکبر شیدا» بصورت چند صدایی تنظیم و دیگر قطعات بوسیله «شاهین عابدی زاده چاورچی» و «اکبر تیغ نورد» نوشته شد. ارکستر گلستان اولین اجرای خود را در خرداد ۱۳۹۱ در منظومه خرد انجام داد که با استقبال تماشاگران مواجه شد. از سال دوم ارکستر گلستان با سرپرستی علی نادرزاده و همراهی فرشید آشتیانی به عنوان کنسرت مایستر به فعالیت خود ادامه داد و تاکنون موفق به اجرای برنامه در دانشگاه امیر کبیر (یاد بود استاد همایون خرم)، سالن همایش های صدا و سیما و نیز فرهنگ سرای اندیشه شده است، پس از چند سال فعالیت ارکستر، تصمیم بر این گرفته شد که آثار تولید شده در این ارکستر به صورت آلبوم موسیقی ضبط و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد. برای این کار استاد علی صالحی که پس از سالها تحصیل در نروژ و ارائه آلبوم های سلو در اروپا به ایران بازگشته بود، به یاری آمد و هم اکنون ضبط با نظارت و نوازندگی ایشان در حال انجام است، تا در آینده ای نزدیک در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.»

    در ادامه می توانید قطعه تصویری «ریشه در خاک» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «ریشه در خاک» از «ارکستر گلستان»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=104560
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *