×
×

درپی استعفای علی رهبری مطرح شد

  • کد نوشته: 102009
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • دستیار علی رهبری در ارکستر سمفونیک تهران گفت: با توجه به استعفای آقای علی رهبری، تمرین‌های این ارکستر فعلا متوقف خواهد شد، اما به هر حال، نوازندگان دست روی دست نخواهند گذاشت. بردیا کیارس – کنسرت‌مایستر ارکستر سمفونیک تهران – اظهار کرد:‌ ماجرای استعفای آقای رهبری، کمتر از یک ساعت است که مطرح شده و […]

    درپی استعفای علی رهبری مطرح شد
  • بردیا کیارس

    بردیا کیارس

    دستیار علی رهبری در ارکستر سمفونیک تهران گفت: با توجه به استعفای آقای علی رهبری، تمرین‌های این ارکستر فعلا متوقف خواهد شد، اما به هر حال، نوازندگان دست روی دست نخواهند گذاشت.

    بردیا کیارس – کنسرت‌مایستر ارکستر سمفونیک تهران – اظهار کرد:‌ ماجرای استعفای آقای رهبری، کمتر از یک ساعت است که مطرح شده و این، اتفاق بسیار بدی است. ما نوازندگان دوست داشتیم، آقای رهبری در کنار ارکستر حضور داشته باشند و قطعا در این‌باره با نوازندگان جلسه‌ای خواهیم داشت.

    رهبر سابق ارکستر موسیقی ملی ایران همچنین گفت: موضوع پرداخت دستمزد نوازندگان، قراردادها، لغو اجراها و نارضایتی از شیوه مدیریت بنیاد رودکی، مسائلی بودند که آقای رهبری را ناراحت می‌کردند. این ارکستر با نوازندگان جوان، ۱۲ ماه تلاش پرثمر داشت و پویا بود.

    کیارس تأکید کرد: قطعا در شرایط کنونی، نوازندگان دست روی دست نخواهند گذاشت؛ اما فعلا تمرین‌های ارکستر را متوقف می‌کنیم.

    او همچنین با بیان این‌که نوازندگان ارکستر سمفونیک را ترک نخواهند کرد، افزود: این ارکستر خانه ماست و سعی می‌کنیم روند روبه رشد ارکستر ادامه یابد و ما دوست داریم آقای رهبری همچنان کنارمان باشد.

    علی رهبری ظهر امروز، ۱۱ اسفندماه از مدیریت هنری و رهبری ارکستر سمفویک تهران استعفا کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=102009
       
    برچسب ها بردیا کیارس

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *