×
×

از سوی ماکان اشگواری و امیر صارمی

  • کد نوشته: 99901
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۵ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • ماکان اشگواری و امیر صارمی در دومین روز از اجراهای تلفیقی جشنوار موسیقی فجر روی صحنه رفتند. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ماکان اشگواری و امیر صارمی مدتی است اجراهای موفقی را پشت سر می گذارد و این بار با استقبال مخاطبان در جشنواره فجر روبه رو شد. در این کنسرت نه […]

    از سوی ماکان اشگواری و امیر صارمی
  • a786836489dab4f04d53706ec376ba50_Sماکان اشگواری و امیر صارمی در دومین روز از اجراهای تلفیقی جشنوار موسیقی فجر روی صحنه رفتند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ماکان اشگواری و امیر صارمی مدتی است اجراهای موفقی را پشت سر می گذارد و این بار با استقبال مخاطبان در جشنواره فجر روبه رو شد.

    در این کنسرت نه قطعه اجرا شد که بر اساس اعلام ماکان اشگواری قرار است تعدادی از آن ها در آلبومی با نام «دور» منتشر شود. قطعه ای بی کلام به همین نام برای شروع کنسرت انتخاب شده بود. تم اصلی این آهنگ براساس یک ملودی «بختیاری» است و حال و هوای محلی دارد. اشگواری که تعلق خاطر زیادی به موسیقی جنوب ایران دارد دو قطعه با شعر های ابراهیم منصفی اجرا کرد. در میانه برنامه اشگواری از «امیر بهاری» تشکر کرد و گفت: برگزار شدن چنین اجراهایی بر اساس ایده و اهتمام امیر بهاری است. همچنین از مردم در خواست کرد: بعد از تمام شدن اجرا جایی به ما بدهید تا بنشینیم و اجرای گروه «کامنت» را ببینم. از دیگر قطعات اجرا شده در این اجرا « هوس است» با شعری از حافظ بود. نکته ای که این اجرا را از دیگر کنسرت های تلفیقی متمایز می کند حال و هوای آرام و عاشقانه است. از دیگر قطعاتی که اجرا شد می توان از «همیشه»، «کنارم باش» و «ها کن» نام برد. اجرای این کنسرت به دلیل کم بودن سازها با مشکلاتی که گروه های دیگر در زمینه صدا دارنده روبه رو نشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=99901
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *