×
×

آلبوم بعد برو از ماکان اشکواری منتشر شد

  • کد نوشته: 234442
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۱ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • سومین اثر رسمیِ ماکان اشکواری با نام بعد برو در اختیار مخاطبان قرار گرفته که امیر صارمی نوازنده گیتار نیز در این اثر، همچون آلبومِ دور، با اشکواری همکاری کرده است.

    آلبوم بعد برو از ماکان اشکواری منتشر شد
  • آلبوم بعد برو از ماکان اشگواری، توسط مرکز نشر و پخش جوان راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سومین اثر رسمیِ ماکان اشکواری با نام بعد برو در اختیار مخاطبان قرار گرفته که امیر صارمی نوازنده گیتار در این اثر نیز همچون آلبومِ دور، با اشکواری همکاری کرده است.

    این اثر را تا حدودی می توان در ژانر پاپ-تلفیقی قرار داد که در قالب۱۰ قطعه به عناوین «هوس است»، «بعد برو»، «همیشه»، «نازنده بالا»، «زمان»، «لب گریه»، «دست غمت»، «شبیه تو می خندم»، «بهار دلکش» و «بدو بدو» به اجرا در آمده است.

    اگر چه این آلبوم وابسته و دسته بندی شده در سبکی خاص و مشخص نیست اما فضای کلی آن بیشتر پاپ است و در بعضی قسمت‌ها یاد‌آور فرهاد مهراد. صوت آواهای جز و گاهی لحن‌هایی که از موسیقی‌های فولکلور گرفته‌ شده‌اند در کارها شنیده می‌شوند. بعد برو در کل فضای رمانتیک و شاعرانه دارد و می‌توان موفقیتی بیشتر از قبل برای آن پیش بینی کرد. اشکواری پیش از این، آلبوم کامیون ها را منتشر کرده است.

    شایان ذکر است که آلبوم بعد برو از ماکان اشکواری و امیر صارمی، از سوی نشر و پخش جوان به انتشار رسید و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=234442
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *