×
×

با تور کنسرت «انعکاس سکوت»

  • کد نوشته: 99801
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۷ دیدگاه
  • «حسین علیشاپور» آوازخوان، «مهدی رستمی» نوازنده ی سه تار ، «تارا جاف» نوازنده ی چنگ و «ادیب رستمی» نوازنده ی کمانچه و تنبک، اسفندماه سال جاری به مدت یک ماه، تور کنسرت «انعکاس سکوت» را در انگلستان اجرا می کنند.

    +علیشاپور و رستمی در کنار برگزاری این کنسرت ها، کارگاه های آموزشی نیز برگزار خواهند کرد

    با تور کنسرت «انعکاس سکوت»
  • حسین علیشاپور

    حسین علیشاپور

    «حسین علیشاپور» آوازخوان، «مهدی رستمی» نوازنده ی سه تار ، «تارا جاف» نوازنده ی چنگ و «ادیب رستمی» نوازنده ی کمانچه و تنبک، اسفندماه سال جاری به مدت یک ماه، تور کنسرت «انعکاس سکوت» را در انگلستان اجرا می کنند.

    در این کنسرت ها که در شهرهای لندن، منچستر، بیرمنگام، ساوتهمپتون و شفیلد برگزار می شود، بخش های ساز و آواز، به منظور معرفی پایه های موسیقی ایرانی و همچنین بخش موسیقی فولکلور کردی و تلفیق آن با موسیقی آوازی ایران، گنجانیده شده است.

    این برای چهارمین سال متوالی ست که مجموعه کنسرت های «انعکاس سکوت» برگزار می شود و نخستین سال است که علیشاپور در این پروژه آواز خواهد خواند.

    کنسرت های مذکور در سالن هایی چون RNCM منچستر، Turner sins در ساوتهمپون، دانشگاه شفیلد، تالار Mac در بیرمنگام و دانشگاه سیتی یونیورسیتی لندن برگزار می شود.

    همچنین علیشاپور و رستمی در کنار برگزاری این کنسرت ها، کارگاه های آموزشی نیز برگزار خواهند کرد.

    این دو پیش ازین بارها با یکدیگر بر صحنه حاضر شده و کنسرت هایی را در قالب بداهه خوانی و بداهه نوازی اجرا کرده اند ؛ ضمن آن که مهدی رستمی طی چهار سال گذشته بارها همراه با تارا جاف و ادیب رستمی در انگلستان و در قالب این کنسرت ، به اجرا پرداخته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=99801
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *