×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از مراسم جشن امضا «با قرص‌ها می‌رقصد»

  • کد نوشته: 99383
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • مراسم جشن امضا «با قرص‌ها می‌رقصد» نخستین آلبوم رسمی «کاوه آفاق» با حضور این خواننده و دوستدارانش، شامگاه چهارشنبه ۲۱ بهمن در «بوک لند» پالادیوم برگزار شد.
    +در ادامه می توانید عکسهای «مرضیه امیری» از مراسم جشن امضا «با قرص‌ها می‌رقصد» را مشاهده نمایید

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از مراسم جشن امضا «با قرص‌ها می‌رقصد»
  •  جشن امضا «با قرص‌ها می‌رقصد»

    جشن امضا «با قرص‌ها می‌رقصد»

    مراسم جشن امضا «با قرص‌ها می‌رقصد» نخستین آلبوم رسمی «کاوه آفاق» با حضور این خواننده و دوستدارانش، شامگاه چهارشنبه ۲۱ بهمن در «بوک لند» پالادیوم برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثر به تهیه کنندگی «سید محمد حسین تفرشی» و به همت موسسه نشر «آوای سوته‌دلان» به مدیریت مهدی میرزاباقریان،  ۲۹ دی ماه منتشر شد و کار سرایش کلیه ترانه ها و ساخت ملودی‌های این آلبوم برعهده خود «کاوه آفاق» است.

    در ابتدای این برنامه «مهدی میرزاباقریان» سخن گفت و سپس «محمدحسین تفرشی» تهیه کننده این اثر در سخنانی ضمن تشکر از مخاطبینی که در مراسم شرکت کرده بودند گفت از استقبال گسترده حضار خوشحال است. سپس «کاوه آفاق» با تشویق حاضرین در محل برگزاری برنامه پشت تریبون قرار گرفت و در ابتدای سخنانش در جشن رونمایی نخستین اثر رسمی خود گفت: «من و گروهم برای این لحظه که رو در روی شما باشیم، ثانیه شماری می‌کردیم. دوران سخت و تلخی را گذرانده‌ایم تا حالا رو در روی شما باشیم و با این انرژی مثبت شما حالا احساس دلپذیری داریم. ما واقعا با قرص‌ها رقصیدیم تا به شما برسیم. ولی امروز خوشحالیم که استقبال خوبی از آلبوم شده و به زودی در کنسرت‌هایمان با شما دیدار خواهیم کرد.»

    در این مراسم «کاوه آفاق» با همراهی گیتارش و همخوانی دوستداران خود، قطعه «شال» را به صورت زنده اجرا کرد.

    چهره‌هایی چون حجت اشرف‌زاده، آراد آریا، اعضای ارکستر کاوه آفاق، اشکان دباغ، رستاک حلاج، شایان کریمی و امیرحسین کریمی در این مراسم حضور داشتند.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از مراسم جشن امضا «با قرص‌ها می‌رقصد» را مشاهده نمایید.

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=99383
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *