×
×

انتشار نسخه ویدئویی جدید قطعه «اینجا شهر من نیست»

  • کد نوشته: 99308
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۰ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه «پالت» پس از انتشار موزیک-ویدئوى موفق «از سرزمین‌هاى شرقى» که با استقبال مخاطبان روبرو شد، در آستانه کنسرت شنبه آینده خود (٢۴ بهمن ماه) در سى و یکمین جشنواره موسیقى فجر، موزیک-ویدئوى تازه‌اى از قطعه «اینجا شهر من نیست» را منتشر کرد. در این کلیپ، این بار همانند اجراهاى زنده گروه «پالت»، داریوش آذر […]

    انتشار نسخه ویدئویی جدید قطعه «اینجا شهر من نیست»
  • image_1گروه «پالت» پس از انتشار موزیک-ویدئوى موفق «از سرزمین‌هاى شرقى» که با استقبال مخاطبان روبرو شد، در آستانه کنسرت شنبه آینده خود (٢۴ بهمن ماه) در سى و یکمین جشنواره موسیقى فجر، موزیک-ویدئوى تازه‌اى از قطعه «اینجا شهر من نیست» را منتشر کرد.

    در این کلیپ، این بار همانند اجراهاى زنده گروه «پالت»، داریوش آذر – نوازنده کنترباس و همخوان گروه – بخش هاى آوازى گیزبرت کنیپهاوزن را که به زبان آلمانى در آلبوم «شهر من، بخند» منتشر شده، بازخوانى کرده است.

    ضبط بخش هاى جدید و میکس این قطعه ظرف دو هفته گذشته انجام شده و با توجه به اتفاقات تازه اى که در آن به گوش مى رسد، مى تواند تجربه متفاوتى براى طرفداران «پالت» محسوب شود.

    داریوش آذر درباره این تجربه مى گوید: «با توجه به واکنش مثبت هوادارانمان نسبت به اجراهاى زنده قطعه «اینجا شهر من نیست» در کنسرت هاى تالار وحدت و برج میلاد، تصمیم گرفتیم میکس تازه اى از این قطعه منتشر کنیم و پیش از اجراى فجر آن را به مخاطبانى که تاکنون موفق به اجراى کنسرت در شهرشان نشده ایم، هدیه کنیم.».

    این موزیک-ویدئو با استفاده از تصاویرى از سفر، تمرین ها و ضبط استودیویى این خواننده آلمانى با «پالت» در ایران و آلمان و آخرین کنسرت این گروه در برج میلاد تدوین شده است. در ضمن این نخستین بار است که به طور رسمى، ویدئویى از همراهى گیزبرت با گروه «پالت» منتشر مى شود.

    در ادامه مى توانید موزیک-ویدئوى قطعه «اینجا شهر من نیست» را با کلام فارسى و صداى امید نعمتى و داریوش آذر دانلود کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=99308
       
    برچسب ها پالت گروه چالت

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *