×
×

چهارشنبه ٢١ بهمن ماه

  • کد نوشته: 99220
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۹ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • جشن «شب‌های موسیقی چشمه» که از پنج‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه به مدت ۱۰ روز آغاز شده به دیدار با گروهی از هنرمندان محبوب و برجسته‌ی این مرز و بوم اختصاص دارد که در کتاب‌فروشی نشرچشمه‌ی کورش برگزار می‌شود.
    +ورود برای عموم آزاد است

    چهارشنبه ٢١ بهمن ماه
  • مصباح قمصری

    مصباح قمصری

    جشن «شب‌های موسیقی چشمه» که از پنج‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه به مدت ۱۰ روز آغاز شده به دیدار با گروهی از هنرمندان محبوب و برجسته‌ی این مرز و بوم اختصاص دارد که در کتاب‌فروشی نشرچشمه‌ی کورش برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین مراسم این جشنِ ده روزه با عنوان «موسیقی ملی» ویژه‌ی دیدار با فخر موسیقی ایران «فرهاد فخر‌الدینی» بود که پنج‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار شد، دومین مراسم نیز با عنوان «شب شمس» ویژه‌ی دیدار با شاعر محبوب «شمس لنگرودی»‌ بود که جمعه ۱۶ بهمن‌ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار گردید، شب «موسیقی بی کلام» هم چهارشنبه ٢١ بهمن ماه ویژه‌ی دیدار با «مصباح قمصری» است، مصباح قمصری که با پروژه ی «لمس» یکی از آثار بی کلام و فلسفی کشورمان را ارائه کرده بود، میهمان نشر چشمه ی کورش خواهد بود.

    شایان ذکر است که  آخرین جشن، روز جمعه ۲۳ بهمن ماه با عنوان شب موسیقی سنتی، ویژه‌ی دیدار با «محمد معتمدی» است.

    علاقه‌مندان برای حضور در این جشن می‌توانند در روزهای ذکر شده از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در کتاب‌فروشی نشرچشمه‌ی کورش به نشانی اتوبان ستاری، نبش پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری کورش، طبقه پنجم حضور یابند.

    https://musiceiranian.ir/?p=99220
       
    برچسب ها مصباح قمصری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *