×
×

ویژه سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر

  • کد نوشته: 98874
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logo چهارمین شماره مجله صوتی «هفدانگ» که با توجه به همزمانی با برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به بررسی این جشنواره و معرفی گروه های شرکت کننده در آن پرداخته است، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +در بخش اول این شماره با عنوان «نغمه ها در حصار» با «سما بابایی» و «نیوشا مزیدآبادی» روزنامه نگاران حوزه موسیقی گپ و گفتی صورت گرفته است
    +گفتگو با «امیر بهاری» مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر
    +معرفی گروه های حاضر در بخش بین الملل جشنواره به همراه پخش آثاری از آنها

    ویژه سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر
  • چهارمین شماره مجله صوتی «هفدانگ» که با توجه به همزمانی با برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به بررسی این جشنواره و معرفی گروه های شرکت کننده در آن پرداخته است، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت «موسیقی ایرانیان»، در بخش اول این شماره با عنوان «نغمه ها در حصار» با «سما بابایی» و «نیوشا مزیدآبادی» روزنامه نگاران حوزه موسیقی گپ و گفتی صورت گرفته است و آن ها نقطه نظرات خود را درباره روند اجرایی شدن جشنواره امسال، جدول برنامه ها و گروه های شرکت کننده گفته اند و در خلال آن با «امیر بهاری» مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر راجع به اجراها و انتخاب گروه ها صحبت شده است. همچنین در این بخش پیشنهادات آن ها را درباره کنسرت هایی که می تواند برای مردم جذاب باشد خواهید شنید.

    با توجه به کمیت و کیفیت بخش بین الملل و عدم اطلاع رسانی و معرفی گروه های این بخش به مردم، هفدانگ این شماره بخش ویژه ای در نظر گرفته که در آن «اکبر نصرآبادی» عضو تحریریه سایت دراب به معرفی گروه های این بخش می پردازد و در خلال آن برای ارتباط راحت تر مخاطبان، موسیقی هر یک از گروه ها نیز پخش می شود.

    شماره جدید مجله صوتی هفدانگ از طریق سایت های موسیقی ایرانیان، عصرایران، تیوال و بیپ تونز منتشر شده است. هفدانگ در پیش شماره خود که مهرماه منتشر شد به مناسبت زادروز محمد رضا شجریان به سراغ چهره های مطرح هنری رفته بود و در شماره نخست خود در آبان ماه به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم، با عنوان «خوان غم» به بررسی موسیقی آیینی پرداخته بود. همچنین دومین شماره این مجله نیز روایتی از صف آرایی نسل نو موسیقی ایران در برابر جریان پاپ رایج داشت، سومین شماره هفدانگ هم ویژه «شب یلدا» بود.

    شایان ذکر است که «هفدانگ» مجله‌ای صوتی درباره موسیقی امروز ایران و جهان است که به صورت ماهانه منتشر می شود و هر شماره شامل بخش هایی چون پرونده ویژه، آلبوم ماه، چهره ماه، کنسرت ماه، شعرخوانی و قرن راک است اما در این شماره به صورت ویژه به جشنواره بین المللی موسیقی فجر پرداخته شده است.

    شماره بهمن ماه هفدانگ با عنوان «نغمه ها در حصار» را می توانید از طریق «نواخانه سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=98874
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *