×
×

از مرحوم «مرتضی احمدی» و «رشید کاکاوند» تا «علیرضا قربانی»

  • کد نوشته: 95116
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logoشماره سوم مجله صوتی موسیقی «هفدانگ» با عنوان «کوک چله» از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +در ابتدای این شماره، رشید کاکاوند، شاعر و پژوهشگر ادبیات پیرامون شب یلدا صحبت کرده است و در انتها تفالی به دیوان حافظ می زند
    +گفتگویی با علیرضا قربانی، فردین خلعتبری و افشین یدالهی درباره آلبوم «من عاشق چشمت شدم» شده است
    + هوشنگ جاوید، محقق موسیقی نواحی، ساسان فاطمی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و علیرضا میرعلینقی، پژوهشگر موسیقی به صحبت پیرامون پرونده ماه پرداخته ان

    از مرحوم «مرتضی احمدی» و «رشید کاکاوند» تا «علیرضا قربانی»
  • photo_2015-12-22_11-05-21شماره سوم مجله صوتی موسیقی «هفدانگ» با عنوان «کوک چله» از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در ابتدای این شماره، رشید کاکاوند، شاعر و پژوهشگر ادبیات پیرامون شب یلدا صحبت کرده است و در انتها تفالی به دیوان حافظ می زند. در ادامه علیرضا تهرانی، ترانه سرا و آهنگساز در بخش «قرنِ راک» به معرفی یک آهنگ شنیدنی از یک گروه راک پرداخته است.

    آلبوم این ماه به آلبوم «من عاشق چشمت شدم» اثر تازه منتشرشده علیرضا قربانی، فردین خلعتبری و افشین یدالهی اختصاص دارد که در این بخش گفت و گوهایی با این هنرمندان صورت گرفته است.

    رویکرد پرونده این ماه هفدانگ درباره جشن های ایرانی و ویژگی های آن است. در این بخش هوشنگ جاوید، محقق موسیقی نواحی، ساسان فاطمی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و علیرضا میرعلینقی، پژوهشگر موسیقی به صحبت پیرامون پرونده ماه پرداخته اند.

    چهره ماه هفدانگ نیز به مناسبت سالروز درگذشت مرحوم «مرتضی احمدی» و به خاطر سال ها تلاش وی در زمینه موسیقی به این هنرمند برجسته اختصاص دارد.

    هفدانگ، مجله‌ای صوتی درباره موسیقی امروز ایران و جهان است که به صورت ماهانه منتشر می شود و هر شماره شامل بخش هایی چون پرونده ویژه، آلبوم ماه، چهره ماه، کنسرت ماه، شعرخوانی و قرن راک است.

    شماره دی ماه هفدانگ با عنوان «کوک چله» را می توانید از طریق «تماشاخانه سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

    +آنلاین بشنوید و دانلود کنید

    https://musiceiranian.ir/?p=95116
       
    برچسب ها هفدانگ

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *