×
×

با حضور مدیر تیم‌های ملی فدراسیون کشتی در تالار وحدت

  • کد نوشته: 97858
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • علیرضا رضایی نایب قهرمان جهان و المپیک و مدیر تیم‌های ملی فدراسیون کشتی از ارکستر سمفونیک تهران بخاطر اجرا در جام تختی، تقدیر کرد. علیرضا رضایی بهمراه مسئولان خانه کشتی و بنیاد رودکی امروز در تالار وحدت در جلسه تمرین ارکستر سنفونیک تهران که برای شرکت در جشنواره موسیقی فجر تمرین‌های خود را آغاز نموده […]

    با حضور مدیر تیم‌های ملی فدراسیون کشتی در تالار وحدت
  • ۹۸۴۱_۵۹۸علیرضا رضایی نایب قهرمان جهان و المپیک و مدیر تیم‌های ملی فدراسیون کشتی از ارکستر سمفونیک تهران بخاطر اجرا در جام تختی، تقدیر کرد.

    علیرضا رضایی بهمراه مسئولان خانه کشتی و بنیاد رودکی امروز در تالار وحدت در جلسه تمرین ارکستر سنفونیک تهران که برای شرکت در جشنواره موسیقی فجر تمرین‌های خود را آغاز نموده است، حضور یافت.

    نایب قهرمان جهان ضمن تشکر از حضور علی مرادخانی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه سی ششمین دوره مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی در سالن دوازده هزار نفری شرکت و إجرای ارکستر سمفونیک تهران را تعامل فرهنگ و ورزش عنوان کرد واز علی رهبری و أعضاء ارکستر سمفونیک تهران تشکر و قدردانی کرد.

    ارکستر سمفونیک تهران در ١٨ دیماه به رهبری بردیا کیارس مایستری ارکستر سمفونیک تهران و با خوانندگی سالار عقیلی دو مومان از سمفونی تختی اثر پوریا خادم را با حضور هزاران تماشاگر مشتاق در سالن دوازده هزار نفری اجرا کرد.

    در پایان این تقدیر هدایای فدراسیون کشتی به هر یک از هنرمندان ارکستر سمفونیک تهران توسط نایب قهرمان جهان اهدا شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=97858
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *