×
×

از «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 97419
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام دی ۱۳۹۴
  • ۷ دیدگاه
  • hot-topic-logoتیزر تصویری تازه ترین آلبوم «سعید شهروز» خواننده باسابقه موسیقی پاپ کشورمان، رونمایی و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +آلبوم ۷۹ اوایل بهمن ماه منتشر خواهد شد
    +سفارش آنلاین آلبوم «۷۹»

    از «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • سعید شهروز

    سعید شهروز

    تیزر تصویری تازه ترین آلبوم «سعید شهروز» خواننده باسابقه موسیقی پاپ کشورمان، رونمایی و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این هنرمند که نخستین آلبوم رسمی خود را در سال ۷۹ روانه بازار موسیقی کشور کرده بود، اکنون پس از هفت سال، نهمین اثرش را با عنوان «۷۹» منتشر می کند که هنرمندانی چون محمد کاظمی، انوشیروان تقوی، مهران عباسی، حامد برادران، پیام هوشمند، امیرعباس حسن‌زاده، سیاوش صدری، امیرعلی زمانیان، صادق نورانی و مهدی کاشیان در تولید این آلبوم با شهروز همکاری کرده اند.

    کمتر مخاطب موسیقی را پیدا می کنید که این آلبوم پرفروش در دهه هفتاد را به خاطر نداشته باشد. آلبوم «غزلک» که به گفته عده ای از منتقدان موسیقی پرفروش ترین آلبوم پس از انقلاب است و به روایت تولیدکنندگان اثر، فروش چهار میلیون نسخه ای داشته یک اتفاق ویژه در زمان خودش بود. «سعید شهروز» در آن زمان یکی از سه خواننده مطرح و پرطرفدار ایران بود و کنسرت های متعددی را برگزار کرد، وی در سال ۸۷ باز هم توانست با آلبوم «بی خوابی» درخشش داشته باشد و آن مجموعه توانست لقب بهترین اثر پاپ سال را از سوی اکثر نشریات موسیقی تصاحب کند. اما رفته رفته حضور این خواننده در عرصه رقابت کمرنگ تر شد و همانند اغلب هم نسل های خودش فعالیت کمی داشت. شهروز در سال ۹۲ و پس از پنج سال کنسرتی را برگزار کرد و قول آلبوم جدید را هم داد اما در سال ۹۳ با دو بحران دست به گریبان بود. اول اینکه ممنوع الکار شد و دوم اینکه رهبر ارکسترش بر اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

    تیزر تصویری آلبوم ۷۹ را در ادامه از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید.

    سفارش آنلاین آلبوم «۷۹» (اینجا کلیک کنید)

    +تیزر تصویری

    آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=97419
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *