×
×

در کنسرت خواننده «دارم میرم» در سالن میلاد نمایشگاه اتفاق افتاد

  • کد نوشته: 96984
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۳ام دی ۱۳۹۴
  • ۶ دیدگاه
  • کنسرت خواننده آلبوم «دارم میرم» بار دیگر خبرساز شد تا این خواننده در اجرای تهران خود مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد. مجید خراطها شامگاه بیستم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت و با اجرای قطعاتی چون: دریا، لحظه آخر، ببخش، دلشکسته، قانون احساس، بی وفا، مسافر، مادر، دارم میرم، زیاد بال […]

    در کنسرت خواننده «دارم میرم» در سالن میلاد نمایشگاه اتفاق افتاد
  • ۰۱۸کنسرت خواننده آلبوم «دارم میرم» بار دیگر خبرساز شد تا این خواننده در اجرای تهران خود مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

    مجید خراطها شامگاه بیستم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت و با اجرای قطعاتی چون: دریا، لحظه آخر، ببخش، دلشکسته، قانون احساس، بی وفا، مسافر، مادر، دارم میرم، زیاد بال و پرت دادم، امشب و… برنامه اش را در حضور چهره‌هایی چون نسرین مقانلو، مریم حیدر زاده، نفیسه روشن، علی کاظمی، مهسا کامیابی، محسن افشانی و خانواده‌اش روی صحنه برد.

    در اوایل این برنامه یکی از دوستداران این خواننده با پریدن روی صحنه سعی در ابراز احساسات و در آغوش گرفتن مجید خراطها داشت که توسط عوامل انتظامی حاضر در سالن دستگیر شد.

    بعد از دقایقی دومین «جیمی جامپ» هم از راه رسید و روی صحنه پرید که او نیز بلافاصله مهار و از سوی مسئولین سالن به اتاق حراست منتقل شدند و تا اواخر برنامه از دیدن کنسرت محروم شدند.

    مجید خراطها که برای این کنسرت با پیشنهاد یک تِم واحد برای حاضرین در سالن (خانم ها با شال آبی و سفید آقایون با کت و شلوار)، سعی در اجرایی متفاوت داشت، پس از اجرای برنامه‌اش گفت: «خوشحالم که آثار جدیدم از سوی مخاطبان موسیقی مورد توجه قرار گرفته است و آنها این قطعات را با من همخوانی می‌کردند. امروز پدرم به دلیل کسالت در سالن حضور نداشت و من بسیار بخاطر این موضوع ناراحت بودم و احساساتی شده بودم. درباره افرادی هم که روی صحنه پریدند به هر حال نمی توانند احساساتشان را کنترل کنند و با پادرمیانی دوستان و بزرگواری مسئولین با اخذ تعهد آزاد شدند و در اواخر برنامه به سالن بازگشتند.»

    این خواننده ۲۴ دی‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در رباط کریم به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=96984
       
    برچسب ها جیمی جامپ

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *