×
×

آثاری جدید از «رحیم شهریاری» که شنیدنی و دیدنی شد!

  • کد نوشته: 96846
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logohot-topic-logo«رحیم شهریاری» خوانده بنام موسیقی پاپ کشورمان دی ماه و بهمن ماه سال جاری در شهرهای تهران و تبریز به دیدار دوستدارانش خواهد رفت.
    +رحیم شهریاری در کنسرت شهر تهران، برای اولین بار از حرکات فولکلوریک و محلی آذربایجانی بهره خواهد برد

    آثاری جدید از «رحیم شهریاری» که شنیدنی و دیدنی شد!
  • رحیم شهریاری

    رحیم شهریاری

    «رحیم شهریاری» خوانده بنام موسیقی پاپ کشورمان دی ماه و بهمن ماه سال جاری در شهرهای تهران و تبریز به دیدار دوستدارانش خواهد رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رحیم شهریاری به همت موسسه «آوای دوران» طی تاریخ ۲۳ دیماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت و برای اولین بار در کنسرتش از حرکات فولکلوریک و محلی آذربایجانی بهره خواهد برد، همچنین این خواننده طی تاریخ ۸ و ۹ بهمن ماه (ساعت ۱۸ و ۲۱) در آمفی‌تئاتر پتروشیمی شهر تبریز به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.

    در کنسرت تهران رحیم شهریاری قرار است به نوعی از آلبوم جدید این خواننده نیز رونمایی شود. البته ناگفته نماند که وی چندی پیش قطعاتی جدید را منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد.

    در ادامه می توانید تک آهنگ های «اورییم»، «گل گل سنه من قوربان اؤلوم»، «گؤندر مسئجی آچیم اؤخویوم»، «سونسوزدی بو سئوگی»، «آذربایجان مارالی» و «دونمه لی سین» را از طریق «نواخانه» سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید، همچنین در ادامه این مطلب، موزیک ویدئوی «عشق میدانی» را آنلاین ببینید و در صورت تمایل با اجازه صاحب اثر دانلود نمایید.

    +موزیک ویدئوی «عشق میدانی»
    این کلیپ را آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=96846
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *