×
×

«نیت من فقط خدمت و احترام به تولیدات موسیقى بوده نه شرکت در یارگیرى و درگیرى هاى اخیر»

  • کد نوشته: 96743
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام دی ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • «شروین مهاجر» آهنگساز و نوازنده برجسته «کمانچه» با انتشار یادداشتی کوتاهی از داوری بخش تولیدات موسیقی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر کناره گیری کرد.
    +سالهاست به پولهایى به مراتب درشت تر از یک و نیم میلیون تومان، نه گفته ام و هیچ گاه سازم را براى جناح یا دسته خاصى کوک نکرده ام

    «نیت من فقط خدمت و احترام به تولیدات موسیقى بوده نه شرکت در یارگیرى و درگیرى هاى اخیر»
  • شروین مهاجر

    شروین مهاجر

    «شروین مهاجر» آهنگساز و نوازنده برجسته «کمانچه» با انتشار یادداشتی کوتاهی از داوری بخش تولیدات موسیقی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر کناره گیری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در متن نامه «شروین مهاجر» چنین آمده است:

    «دوستان، دشمنان و همکاران عزیز، بدین وسیله اینجانب شروین مهاجر انصراف خودم را از داورى سى و یکمین جشنواره موسیقى فجر اعلام میدارم، لازم به توضیح است که هیچ قراردادى را با خانه موسیقى و برگزار کنندگان جشنواره امضا نکرده ام و در ابتدا فقط به خاطر احترام به اساتید خودم آن را پذیرفتم. اکنون که برخى منتقدین و همکارانم، من را مورد عنایت و لطف قرار داده اند در حالى که بعضى از آنان خود در سالهاى گذشته در جشنواره و خانه موسیقى حضورى پر رنگ داشته اند یاد آورى میکنم که سالهاست به پولهایى به مراتب درشت تر از یک و نیم میلیون تومان، نه گفته ام و هیچ گاه سازم را براى جناح یا دسته خاصى کوک نکرده ام. البته اگر هم به داورى ادامه میدادم ریالى را قبول نمیکردم. نیت من فقط خدمت و احترام به تولیدات موسیقى بوده نه شرکت در یارگیرى و درگیرى هاى اخیر. همیشه اگر بخواهى جزو دسته اى خاص نباشى و مستقل کار کنى باید هزینه بپردازى و با بى مهرى قضاوت شوید.»

    شایان ذکر است که طبق برنامه های اعلام شده قرار است سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با اعمال تغییراتی گسترده نسبت به دوره های قبلی اش از ۲۱ بهمن تا ۱ اسفند به مدیریت حمیدرضا نوربخش و دبیری حسن ریاحی برگزار شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=96743
       
    برچسب ها شروین مهاجر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *