×
×

فریدون شهبازیان: من شیوه خودم را در ساخت موسیقی فیلم دارم

  • کد نوشته: 96690
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۰ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • فریدون شهبازیان آهنگساز باسابقه کشورمان این روزها مشغول نگارش موسیقی فیلم وحید موساییان است. این آهنگساز که ساخت موسیقی فیلم های ماندگاری چون هیوا، لیلا، میزرا کوچک خان و … را در کارنامه هنری خود دارد این روزها موسیقی فیلم دیگری را می نویسد که قرار است در جشنواره فیلم فجر اکران شود. شهبازیان در […]

    فریدون شهبازیان: من شیوه خودم را در ساخت موسیقی فیلم دارم
  • فریدون شهبازیان

    فریدون شهبازیان

    فریدون شهبازیان آهنگساز باسابقه کشورمان این روزها مشغول نگارش موسیقی فیلم وحید موساییان است.

    این آهنگساز که ساخت موسیقی فیلم های ماندگاری چون هیوا، لیلا، میزرا کوچک خان و … را در کارنامه هنری خود دارد این روزها موسیقی فیلم دیگری را می نویسد که قرار است در جشنواره فیلم فجر اکران شود.

    شهبازیان در این باره به خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی گفت: در حال حاضر مشغول نوشتن موسیقی فیلم «قشنگ و فرنگ» به کارگردانی وحید موساییان هستم که امیدوارم برای جشنواره فیلم امسال آماده شود.

    فریدون شهبازیان درباره فرم موسیقی فیلم وحید موساییان نیز عنوان کرد: من شیوه خودم را در ساخت موسیقی فیلم دارم و موسیقی این فیلم را نیز با همان سبک و سیاق دیگر موسیقی هایم می سازم.

    این آهنگساز با اشاره به دیگر فعالیتهایش اظهار داشت: متاسفانه کار در ایران متوقف شده و فضا برای کار موسیقی ناامن شده است . من در حال حاضر فقط روی این موسیقی فیلم کار می کنم که اصلا کافی نیست.

    ساخت موسیقی فیلم «قشنگ و فرنگ» دهمین همکاری شهبازیان و موساییان است به طوری که این دو هنرمند تا کنون در فیلم های خاموشی دریا،آرزوهای زمین،تنهایی باد،خانه روشن، گوشواره،مستند سرزمین گمشده،مستند سمفونی ایران،گلچهره و فرزند چهارم با هم همکاری کرده اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=96690
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *