×
×

«ارکستر ملی مهر» در اختتامیه جشنواره «نوای خرم» به روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 96617
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام دی ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • بخش اول رقابتی جشنواره «نوای خرم» پنجشنبه و جمعه هفته ای که گذشت، در حالی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد که استقبال بسیار زیاد شرکت کنندگان در رده‌های مختلف سنی با شور و شوق کودکان و نوجوانان همراه بود و حضور نماینده‌های آموزشگاه‌های موسیقی و خانواده شرکت کنندگان رقابتی را بسیار مهیج کرد.
    +بخش دوم رقابتی جشنواره نوای خرم چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در تالار رودکی برگزار خواهد شد

    «ارکستر ملی مهر» در اختتامیه جشنواره «نوای خرم» به روی صحنه می‌رود
  • نوای خرم

    نوای خرم

    بخش اول رقابتی جشنواره «نوای خرم» پنجشنبه و جمعه هفته ای که گذشت، در حالی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد که استقبال بسیار زیاد شرکت کنندگان در رده‌های مختلف سنی با شور و شوق کودکان و نوجوانان همراه بود و حضور نماینده‌های آموزشگاه‌های موسیقی و خانواده شرکت کنندگان رقابتی را بسیار مهیج کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بخش دوم رقابتی جشنواره نوای خرم چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در تالار رودکی و روز جمعه مراسم اختتامیه با حضور هنرمندان و چهره‌های مطرح موسیقی با اجرای آثاری از استاد «همایون خرم» توسط ارکستر ملی مهر به رهبری «ناصر ایزدی» و تکنوازی ویولن «بابک شهرکی» در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از بخش اول رقابتی جشنواره نوای خرم را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=96617
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *