×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 96612
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo کلیپ تصویری «رنگارنگ» که با نام «بهاردلنشین» معروف است، از گروه موسیقی «همنوازان فاخته»، مربوط به کنسرت این گروه که اواخر شهریور امسال با عنوان «بزرگداشت استاد روح الله خالقی» برگزار شده بود، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +آلبوم صوتی «بزرگداشت استاد روح الله خالقی» هم به زودی از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر خواهد شد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • rangarang-fakhteh_20160109223508موسیقی ایرانیان – رستم پورعباس: کلیپ تصویری «رنگارنگ» که با نام «بهاردلنشین» معروف است، از گروه موسیقی «همنوازان فاخته»، مربوط به کنسرت این گروه که اواخر شهریور امسال با عنوان «بزرگداشت استاد روح الله خالقی» برگزار شده بود، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثر به آهنگسازی «روح ا… خالقی» توسط «محبعلی بخشی» خواننده کلاسیک و اپرا و همراهی گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به سرپرستی «خشایار پارسا» اجرا شده است.

    خشایار پارسا درباره دلیل انتشار این کلیپ و دیگر آثار تصویری که از این گروه طی یک ماه به صورت رایگان در دسترس مخاطبین قرار گرفته، گفت: «در ابتدا قصد داشتیم همین اجرای زنده مان را تبدیل به آلبوم کنیم، به همین خاطر بسیار در تمرینها دقت کردیم و سعی کردیم اجرای بدون ایراد و خوش حسی را داشته باشیم تا یک آلبوم با حس و کیفیت اجرای زنده برعکس آلبوم های موجود در بازار این روزهای موسیقی ایران ارائه نماییم. اما به علت مشکلات نشر اثر و هزینه های نشر و دغدغه های پخش آن تصمیم گرفتیم تعدادی از قطعات معروف این اجرا با نام های «چنگ رودکی» با شعری از رودکی، «خوشه چین» با شعری از کریم فکور، «رنگارنگ که با نام بهاردلنشین معروف است» با شعری از بیژن ترقی و «ای ایران» با شعری از حسین گل گلاب را به صورت اینترنتی و رایگان نشر دهیم و البته در این راه از انتشار کلیپ آثار مهجورتر استاد خالقی که شامل قطعات بی کلام میشدند گذشتیم تا در فرصتی مناسبتر انها را نیز به دست مخاطبیان برسانیم.»

    شایان ذکر است که پیشتر کلیپ «خوشه چین»، «چنگ رودکی» و «ای ایران» از گروه موسیقی «همنوازان فاخته» در دسترس مخاطبین قرار گرفته بودند.

    در ادامه می توانید کلیپ تصویری «رنگارنگ» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود کلیپ تصویری «رنگارنگ» با کیفیت مناسب

    +دانلود کلیپ تصویری «رنگارنگ» با کیفیت بالا

    «ای ایران» را آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=96612
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *