×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 93010
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام آبان ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoکلیپ تصویری «خوشه چین» از گروه موسیقی «همنوازان فاخته»، مربوط به کنسرت این گروه که اواخر شهریور امسال با عنوان «بزرگداشت استاد روح الله خالقی» برگزار شده بود، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این کلیپ را با اجازه صاحب اثر، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +کلیپ های «چنگ رودکی»، «رنگارنگ که با نام بهاردلنشین معروف است» و «ای ایران» از گروه موسیقی «همنوازان فاخته» هم به زودی منتشر خواهند شد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • همنوازان فاخته

    همنوازان فاخته

    موسیقی ایرانیان – رستم پورعباس: کلیپ تصویری «خوشه چین» از گروه موسیقی «همنوازان فاخته»، مربوط به کنسرت این گروه که اواخر شهریور امسال با عنوان «بزرگداشت استاد روح الله خالقی» برگزار شده بود، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثر با شعری از «کریم فکور» و آهنگسازی «روح ا… خالقی» توسط «محبعلی بخشی» خواننده کلاسیک و اپرا و همراهی گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به سرپرستی «خشایار پارسا» اجرا شده است.

    خشایار پارسا درباره دلیل انتشار این کلیپ و دیگر آثار تصویری که از این گروه در راه است به صورت رایگان، گفت: «در ابتدا قصد داشتیم همین اجرای زنده مان را تبدیل به آلبوم کنیم، به همین خاطر بسیار در تمرینها دقت کردیم و سعی کردیم اجرای بدون ایراد و خوش حسی را داشته باشیم تا یک آلبوم با حس و کیفیت اجرای زنده برعکس آلبوم های موجود در بازار این روزهای موسیقی ایران ارائه نماییم. اما به علت مشکلات نشر اثر و هزینه های نشر و دغدغه های پخش آن تصمیم گرفتیم تعدادی از قطعات معروف این اجرا با نام های «چنگ رودکی» با شعری از رودکی، «خوشه چین» با شعری از کریم فکور، «رنگارنگ که با نام بهاردلنشین معروف است» با شعری از بیژن ترقی و «ای ایران» با شعری از حسین گل گلاب را به صورت اینترنتی و رایگان نشر دهیم و البته در این راه از انتشار کلیپ آثار مهجورتر استاد خالقی که شامل قطعات بی کلام میشدند گذشتیم تا در فرصتی مناسبتر انها را نیز به دست مخاطبیان برسانیم.»

    شایان ذکر است که کلیپ های «چنگ رودکی»، «رنگارنگ که با نام بهاردلنشین معروف است» و «ای ایران» از گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به زودی منتشر خواهند شد.

    در ادامه می توانید کلیپ تصویری «خوشه چین» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود کلیپ تصویری «خوشه چین»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=93010
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *