×
×

به سبک پاپ با رگه های از راک و کانتری

  • کد نوشته: 96584
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logoآلبوم «خارج از تصور» اثری به سبک پاپ با رگه های از راک و کانتری به خوانندگی و آهنگسازی «پویا نیک‌پور»، از صبح امروز ۱۹ دی ماه، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +کاورهای آلبوم «خارج از تصور»
    رضا صادقی:
    «خارج از تصور» بیش از شنیدنی بودن، فهمیدنی است

    به سبک پاپ با رگه های از راک و کانتری
  • آلبوم خارج از تصور

    آلبوم خارج از تصور

    آلبوم «خارج از تصور» اثری به سبک پاپ با رگه های از راک و کانتری به خوانندگی و آهنگسازی «پویا نیک‌پور»، از صبح امروز ۱۹ دی ماه، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم ۱۰ آهنگ به نام های «امروز و دیروز»، «مثل روز اول»، «رد پا»، «رابطه»، «مکث»، «تنهایی»، «وقتی می خندی»، «خارج از تصور»، «تقویم تکراری» و «فرشته من» دارد که کار سرایش ترانه قطعات برعهده مهدی ایوبی بوده و آهنگ آخر را نیز «پویا نیک‌پور» به دخترش هلنا تقدیم کرده است. همچنین پویا نیک‌پور، مسعود همایونی، همایون نصیری و دارا دارایی با پیانو، سازهای الکترونیک، گیتار، پرکاشن و گیتار باس در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

    پویا نیک پور در مقدمه روی جلد آلبوم در متن کوتاهی نوشته است «روزگار به سرعت برق و باد می‌گذرد و از ما تنها صدایی، یادی و شاید برگی از خاطرات به یاد می ماند. در لابلای این تقویم تکراری، یادداشت هایی از جنس موسیقی و ترانه مقدمات آلبوم «خارج از تصور» را فراهم آورد. بهانه‌ای برای با هم بودن و همدلی… موسیقی و ترانه، عشق و اما رد پای زمان…».

    رضا صادقی نیز درباره «خارج از تصور» متنی در کاور این آلبوم نوشته و تاکید داشته که «این اثر بیش از شنیدنی بودن، فهمیدنی است».

    شایان ذکر است که از پویا نیک پور پیشتر آلبوم های «صدای سکوت»، «راه بی پایان» و «سکوت آهنگین» با همکاری مهران امینیان منتشر شده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «خارج از تصور» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم«خارج از تصور» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل به صورت دیجیتال خریداری و قانونی دانلود کنید

    کاورهای آلبوم: (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=96584
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *