×
×

۱۹ دی ماه سال جاری

  • کد نوشته: 96320
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «مهریان» به سرپرستی و خوانندگی «پدرام بلورچی»، ۱۹ دی ماه سال جاری (ساعت ۲۱) در سالن ایوان شمس شهر تهران به روی صحنه می رود.
    +پوستر و جزئیات کامل این کنسرت

    ۱۹ دی ماه سال جاری
  • پوستر کنسرت

    پوستر کنسرت

    گروه موسیقی «مهریان» به سرپرستی و خوانندگی «پدرام بلورچی»، ۱۹ دی ماه سال جاری (ساعت ۲۱) در سالن ایوان شمس شهر تهران به روی صحنه می رود.

    بلورچی با اعلام خبر اجرای پیش رو، گفت: «این کنسرت اجرای اولین آلبوم گروه مهریان در دستگاه شور با آهنگسازی بنده و بابک دشتی نژاد است و شامل چهار تصنیف و دو قطعه بی کلام است.»

    وی ادامه داد: «تنظیم این آثار بر عهده بابک دشتی نژاد، کارشناس ارشد موسیقی و عضو انجمن نخبگان موسیقی است.»

    این خواننده که از نوازندگان با سابقه تمبک نیز هست درباره اشعار انتخابی این کنسرت گفت: «اشعار تصانیف از محمد علی بهمنی، شجاع الدین شهنواز و پانته ا فولادوند است. همچنین قطعات آوازی از اشعار استاد هوشنگ ابتهاج (سایه) انتخاب شده است.»

    بلورچی در پایان و درباره اعضای گروه گفت: «بابک دشتی نژاد ساز سنتور می نوازند و بهزاد رواقی، امیر حسین احمد خانی و مهسا لواسانی تارمی نوازنند. فرهنگ مشتاق و فرنام اسکندی دلفان ساز کمانچه را خواهد نواخت. همچنین فرشاد رستمی قیچک آلتو و پوریا جوان میری قیچک باس را اجرا می کنند. شهاب آذین مهر (سه تار) ، پرهام صارمی (دف و سازهای کوبه ای)، سهیل الله دادیان (تمبک و سازهای کوبه ای)، نازنین قاسمی (عود) و نازنین ساوه (همخوان) از دیگر اعضای گروه هستند که مرا به عنوان خواننده همراهی می کنند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=96320
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *