×
×

«سوی بی سو» راهی بازار می شود

  • کد نوشته: 96302
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم «سوی بی سو» به آهنگسازی «محمد علی نجف پور» و خوانندگی «امیر اثنی عشری» توسط موسسه آوای خورشید (بتهوون) منتشر می شود.
    +ورود برای عموم آزاد است

    «سوی بی سو» راهی بازار می شود
  • IMG_20160104_102703آلبوم «سوی بی سو» به آهنگسازی «محمد علی نجف پور» و خوانندگی «امیر اثنی عشری» توسط موسسه آوای خورشید (بتهوون) منتشر می شود.

    امیر اثنی عشری در خصوص جزییات انتشار تازه ترین اثرش به خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» گفت: «سوی بی سو بر مبنای ترجیع بند مشهور هاتف اصفهانی «که یکی هست و هیچ نیست جز او» شکل گرفته است و آهنگسازی بر روی ترجیع بند هاتف با توجه به گستردگی ابیات و ساختار آن، ظرایف ویژه ای را می طلبد تا در عین توجه به هدف شاعر، موسیقی را نیز در رساندن مفاهیم مبتنی بر وحدت، با خود همراه کند. در این اثر تلاش شده که موسیقی و شعر، در چینش قطعات و نیز انتخاب ساز بندی متفاوت، به وحدتی فراگیر دست یابند.»

    مراسم رونمایی از آلبوم «سوی بی سو» به آهنگسازی محمد علی نجف پور و خوانندگی امیر اثنی عشری ساعت ۱۸ چهارشنبه شانزدهم دی ماه نود و چهار، در شهر کتاب مرکزی، واقع در خیابان شریعتی بالاتر از خیابان مطهری، نبش کوچه کلاته شماره ۷۶۵ برگزار خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است.

    گفتنی است در این رونمایی گروه مهبانگ قطعه ای از همین اثر را به خوانندگی امیر اثنی عشری به طور زنده، برای مخاطبان اجرا خواهد نمود.

    پوستر:

    * برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید

    https://musiceiranian.ir/?p=96302
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *