×
×

صادقی از فردی که سوء استفاده کرده بود شکایت کرد

  • کد نوشته: 96061
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • چندی پیش پوستر های سیزدهمین همایش پیاده روی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این دانشگاه و در پی آندر فضای مجازی منتشر شد. نکته ای که در این پوستر ها توجه همگان را به خود جلب کرده بود، اعلام حضور افتخاری «رضا صادقی» خواننده موسیقی پاپ دراین همایش بود. این مراسم […]

    صادقی از فردی که سوء استفاده کرده بود شکایت کرد
  • IMG_20151229_200535 (1)_0چندی پیش پوستر های سیزدهمین همایش پیاده روی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این دانشگاه و در پی آندر فضای مجازی منتشر شد. نکته ای که در این پوستر ها توجه همگان را به خود جلب کرده بود، اعلام حضور افتخاری «رضا صادقی» خواننده موسیقی پاپ دراین همایش بود. این مراسم در این دانشگاه برگزار شد و شخصی با ظاهری شبیه به «رضا صادقی» در این همایش حضور پیدا کرد؛ همایشی که خود این خواننده پاپ هیچ خبری درباره اش اعلام نکرده بود.

    داستان یک سوءاستفاده از شباهت یک دوست قدیمی صادقی با او بوده است.

    «رضا صادقی» با اعلام اینکه این شخص از شباهتش با او سوء استفاده کرده، یادداشتی منتشر کرده که می خوانید: «این روزها اتفاقاتى میوفته که حتى توى شوخیها هـم شنیدنش غیر منتظره است، چند سال پیش یه نمک نشناسى با اعتباری که من بهش دادم و با نام من کلى از مردم اخاذى کرد و تاوان اعتمادى رو که کردم هم دادم ، البته نتیجه اش رو هم دید اما اینکه یک دانشگاه این سرزمین اینقد زودباور یا خوش باور باشه !؟ واى بحال دانشجوهایى که میخوان زیرکى رو از این مجموعه یاد بگیرن … اشتباه نکنید اون ادمى که روى صحنه روى صندلى نشسته من نیستم و اون بنرهاى تبلیغاتى براى حضور من نیست … اون آقاى ( ….. ) جالبه چطور به خودش اجازه میده با شعور مردم بازى و به احترامشون توهین کنه و عجیب تر که یه نهـاد آموزشى این اجازه رو میده …. این ماجرا رو از طریق قانونى پیگیرى می کنم تا دوباره هزینه کارهاى نکرده رو ندم ….. دوستان لطفا اجازه ندید هیچکس در هر جایگاهى بهتون بى حرمتى کنه .. اما خدایى کلى خندیدم. رضا صادقی»

     

    IMG_20151229_200527

    https://musiceiranian.ir/?p=96061
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *