×
×

بنیامین: مردم شهر سنندج خوشبخت هستند

  • کد نوشته: 95313
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۴ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoدومین اجرای «بنیامین بهادری» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان، اول دی ماه اولین شب زمستان ۱۳۹۴ (ساعت ۲۱) در محل مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهر سنندج به رهبری ارکستر «آرش سعیدی» و با استقبال گستره مخاطبین برگزار شد.
    +در ادامه می توانید عکسهای «امیر فرزانه» از این کنسرت را دنبال کنید

    بنیامین: مردم شهر سنندج خوشبخت هستند
  • کنسرت بنیامین (عکاس: امیر فرزانه)

    کنسرت بنیامین (عکاس: امیر فرزانه)

    موسیقی ایرانیان – سیروان گلکار: دومین اجرای «بنیامین بهادری» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان، اول دی ماه اولین شب زمستان ۱۳۹۴ (ساعت ۲۱) در محل مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهر سنندج به رهبری ارکستر «آرش سعیدی» و با استقبال گستره مخاطبین برگزار شد.

    در ادامه حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را می توانید دانبال کنید.

    * بالاخره اجازه ورود به سالن، به مخاطبین داده می شود. مردم بیرون از سالن در حالی که انرژی فوق العاده ای دارند، هلهله کنان وارد سالن می شوند، کافی است نوری در سالن انداخته شود یا چراغی خاموش شود تا همه ببینند انرژی حاضران چقدر بالاست!

    * بنیامین بهادری که پس از پایان ایام محرم و صفر اولین اجرایش را برگزار می کرد، با قطعه ی «حواسم به توئه» وارد صحنه شد و پس از اتمام این قطعه با گفتن جمله «سلام بر بهترین مردم دنیا» صحبت های خود را آغاز کرد، وی مردم شهر سنندج را خوشبخت خواند. و خاطرنشان کرد این اجرا جز معدود کنسرت هایی است که در آن صدای مرد و زن با هم به گوش میرسد!

    *این خواننده پاپ با قطعات «هفته عشق»، «آهای تو»، «عشق در روز قیامت» ،«عشق احساسه»، «بی اعتنا»، «به من اعتماد کن»، «آدم اهنی»، «کجای دنیای»، «مه آلود»، «مدار»، «صدای قلب تو»، «لیلی در پاییز»، «لکنت»، «عشق داغ من» و «عاشق شدم» به دیدار دوستدارانش رفت.

    *قطعه «خاطره ها» آخرین اثری بود که بنیامین برای هوادارانش اجرا کرد.

    *در این کنسرت ساسان هاشمی (نوازنده ی کیبورد)، برنا شفیع زاده (نوازنده درامز)، نیما رمضان (نوازنده گیتار الکتریک) برای اولین بار در کنار گروه «بنیامین موزیک» بودند. البته محمد موجرلو (نوازنده گیتار اکوستیک)، علیرضا میر آقا (نوازنده پرکاشن و ترومپت)، آرش سعیدی (گیتار بیس و رهبر ارکستر) و سلیم احمدی (مدیر گروه بنیامین موزیک) وی را در این اجرا همراهی کردند.

    *پوتین های اسپرت و سفید رنگ «بنیامین بهادری» یکی مهم ترین بحث های حاشیه ای در گرفته در سالن توسط هوادارانش بود!

    *این کنسرت قرار بود در دو سانس برگزار شود که به دلایلی نامشخص تنها یک سانس برگزار شد و نارضایتی مخاطبین را در پی داشت.

    در ادامه می توانید عکسهای «امیر فرزانه» از این کنسرت را دنبال کنید.

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=95313
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *