×
×

پس از تماشای نمایش «کمدی اتفاقات» عنوان شد:

  • کد نوشته: 95305
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۴ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • لوریس چکناواریان پس از تماشای نمایش «کمدی اتفاقات»، به تحسین آن پرداخت و آرزو کرد که بتواند یک اپرای کمدی بنویسد. نمایش «کمدی اتفاقات» به کارگردانی میثم عبدی شامگاه سه‌شنبه ۱دی‌ماه میزبان لوریس چکناواریان هنرمند عرصه موسیقی ایران بود و نمایش به این هنرمند تقدیم شدند. این آهنگساز و رهبر ارکستر پس از تماشای نمایش […]

    پس از تماشای نمایش «کمدی اتفاقات» عنوان شد:
  • ۱۴۴۴۵۸۹۱۴۵۶۶۹_hamid amlashi -1لوریس چکناواریان پس از تماشای نمایش «کمدی اتفاقات»، به تحسین آن پرداخت و آرزو کرد که بتواند یک اپرای کمدی بنویسد.

    نمایش «کمدی اتفاقات» به کارگردانی میثم عبدی شامگاه سه‌شنبه ۱دی‌ماه میزبان لوریس چکناواریان هنرمند عرصه موسیقی ایران بود و نمایش به این هنرمند تقدیم شدند.

    این آهنگساز و رهبر ارکستر پس از تماشای نمایش «کمدی اتفاقات»که این روزها در تئاتر «باران» روی صحنه می‌رود،‌گفت: “کمدی اتفاقات” بهترین نمایش کمدی بود که در ایران دیدم و امشب بعد از دیدن این نمایش آرزو کردم که کاش بتوانم یک اپرای کمدی بنویسم.

    چکناواریان افزود:بالاخره یک روز قطعه‌ای کمدی می‌سازم به دلیل مولفه‌های بسیاری که در این نمایش دیدم. امشب خیلی تحت تاثیر آن قرار گرفتم و معتقدم که کمدی خیلی سخت است و در این سن و سال هنرمندی را واقعی می‌دانم که بتواند کمدی کار کند.

    این هنرمند بعد از تماشای نمایش«کمدی اتفاقات» پیشنهاد همکاری با گروه تئاتر «اشتباهات» بر اساس متنی کمدی از”هاکوبارویان”نویسنده ارمنی را مطرح کرد و گفت:مایلم که بعد از ترجمه این متن به فارسی آهنگسازی این نمایش را به عهده بگیرم و این نمایشنامه با حضور گروه تئاتر «اشتباهات» روی صحنه برود.

    وی با یکدست توصیف کردن گروه تئاتر «اشتباهات» متذکر شد: برایم جالب توجه است که این گروه، سال‌هاست که از بازیگر گرفته تا سایر عوامل در کنار هم حضور دارند و در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند. صرف نظر از این‌ها، یکی از پررنگ‌ترین ویژگی‌هایی که در این نمایش به چشم می‌خورد، عشق و علاقه و اصولا همبستگی بود که میان گروه بازیگران وجود داشت و این مسئله باعث می‌شد تا آن‌ها به خوبی نقشی را که برعهده‌شان گذاشته شده بود، ایفا کنند.

    چکناواریان در پایان با اشاره به کارگردانی نمایش «کمدی اتفاقات» اظهار کرد: بدیهی است که اجرای این اثر می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. ضمن این که داستان و به طور کلی نمایشنامه «کمدی اتفاقات» برای من به عنوان یک مخاطب جذاب بود و تحت تاثیر مضمون این نمایش قرار گرفتم.

    نمایش «کمدی اتفاقات» ، نوشته ادوارد ودفیلپو و ترجمه داریوش مودبیان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

    بازیگران نمایش عبارتند از: عباس جمشیدی، فریبا امینیان، منصور اسکندری، منوچهر رمضانی، سینوره کفاش طلب، امین قاضی، مهدی مجنونی، اسماعیل باستانی.

    دیگر عوامل این نمایش عبارتنداز:تهیه کننده:مریم رودبارانی، بشیر جعفری نیا، دستیار کارگردان : آرزو ندرلو، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح پوستر و بروشور: ماریا عبدی، طراح لباس: آرزو ندرلو، انتخاب موزیک: کیوان افتخاریان، عکاس:رضا جاویدی،میلاد بهشتی، منشی صحنه: شیما بهرمان و ساخت تیزر: فرانک پرندی.

    https://musiceiranian.ir/?p=95305
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *